Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز شنبه با حضور امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر سرتیپ «شاهرخ شهرام» مدیرعامل صنایع الکترونیک وزارت دفاع از توانمندی‌های مجموعه «صاایران» بازدید کرد.

وزیر ارتباطات با قدردانی از فعالیت متخصصان و دانشمندان صنعت دفاعی در مجموعه صاایران اظهار داشت: مجموعه دفاعی کشور در عرصه‌های مختلف به ویژه حوزه فضایی دستاوردهای بی‌نظیری داشته است و از طریق هم‌افزایی با سایر مجموعه‌های دانش بنیان کمک شایانی به پیشرفت و توسعه کشور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیشرفت‌های مجموعه فضایی صاایران را ماحصل ایستادگی در برابر استکبار و شکوفایی در دوران تحریم عنوان کرد و افزود: مجموعه صاایران می‌تواند در قالب برگزاری نمایشگاه،  جوانان و نخبگان دانشگاهی را در جریان پیشرفت‌های غرورآمیز صنایع الکترونیک ایران قرار داده و امید و باور ملی را ارتقا دهد.

در این بازدید مدیرعامل صنایع الکترونیک وزارت دفاع با تشریح فعالیت‌های شرکت صنایع الکترونیک ایران، تنوع محصولات تولیدی، پیچیدگی‌های فناورانه محصولات، تأمین نیازمندی‌های نیروهای مسلح در حوزه‌های مختلف رزم، تعامل با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های دانش‌بنیان و تأمین نیازهای بخش خصوصی و دولتی راکه با تحریم‌های ظالمانه روبرو شده‌اند از موفقیت‌های ارزنده صنایع الکترونیک وزارت دفاع در دوره اخیر دانست.

برچسب‌ها ارتباطات و فناوری اطلاعات امیر حاتمی وزارت دفاع محمدجواد آذری جهرمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات و فناوری اطلاعات امیر حاتمی وزارت دفاع محمدجواد آذری جهرمی ارتباطات و فناوری اطلاعات امیر حاتمی وزارت دفاع محمدجواد آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه در فروردین‌ ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان برقرار شد، گفت: در این مدت متاسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال‌وبختیاری (دیسپچ) به ثبت رسیده است.

محمود شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که در فروردین در مجموع ۱۷ هزار تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس چهارمحال‌وبختیاری برقرار شد، اظهار کرد: همچنین طی این مدت کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۴۱۸ نفر را از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند کردند.

وی افزود: در این ایام ۳۲۹۳ مأموریت توسط اورژانس استان جهت امدادرسانی انجام شد.

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: در این مدت متأسفانه دو هزار مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری (دیسپچ) به ثبت رسیده است.

کد خبر 747467

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود