Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:09:04 GMT

ساخت و سازهای غیرمجاز در شمیرانات تخریب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۷۷۵۴

ساخت و سازهای غیرمجاز در شمیرانات تخریب شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن شکری صبح شنبه در جمع خبرنگاران از رفع تصرف ۳۹۶۵مترمربع اراضی ملی و تخریب یک باب ویلا و چندین بنای غیرمجاز در منطقه لواسانات این شهرستان خبرداد.

وی با بیان اینکه این رفع تصرفات با اجرای ۳ حکم قضائی در پلاک نیکنام ده و یک حکم در پلاک کردیان بخش لواسانات شمیرانات انجام شده است افزود: به منظور حفظ انفال و اراضی ملی و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و در راستای اجرای احکام صادره از سوی مقامات قضائی، این اراضی از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری ادامه داد: تعدادی افراد سودجو پس از تصرف این اراضی، نسبت به ایجاد بنا، فنس و دیوارکشی اقدام کرده بودند که پس از پیگیری های حقوقی به عمل آمده حکم قضائی به نفع دولت صادر شد که با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و با هماهنگی و همکاری مقامات قضائی و نیروی انتظامی این احکام به مرحله اجرا درآمد و تمامی بناها و مستحدثات ایجاد شده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات با تأکید بر اینکه حفاظت از اراضی ملی در اولویت کاری مجموعه منابع طبیعی قرار دارد خاطر نشان کرد: برخورد با متخلفان و متصرفان به عرصه های منابع طبیعی به طور جد تداوم خواهد داشت.

کد خبر 4766761

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن شکری شمیرانات تخریب منابع طبیعی یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان زلزله ایلام گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه تئاتر کودک و نوجوان بیرجند شیراز قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد

علی مقصودلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شخصی که متهم به قطع مکرر درختان در منطقه قرن آباد گرگان بود بازداشت شد.

وی افزود: این فرد بازداشت شده تحت تعقیب مأمورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان بود، که همزمان در حال بارگیری درختان قطع شده دستگیر شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان گفت: تحقیقات و بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد این فرد با کمک افراد دیگری چندین نوبت به صورت مخفیانه و غیرقانونی اقدام به قطع و قاچاق چوب با خودروی سواری می‌کردند که با دستور مقام قضائی و با هماهنگی یگان حفاظت منابع طبیعی بازداشت شد.

وی یادآور شد: این فرد جهت بازسازی صحنه در جنگل قرن اباد گرگان با حضور نیروی انتظامی و نیروهای منابع طبیعی گرگان حضور پیدا کردند.

کد خبر 6082038

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان