Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین سالگرد شهید مدافع حرم «محمد اتابه» در مسجد جامع گوراب‌زرمیخ صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، سومین سالگرد شهید محمد اتابه، هفدهمین شهید استان گیلان در دفاع از حرم عقیله‌بنی‌هاشم با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان و عموم مردم برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام سیداسماعیل حاتمی سخنران و کربلایی حسین هادی‌پور مداح این مراسم است که پنج‌شنبه( ۲۳ آبان) ساعت ۱۴:۳۰ در مسجد جامع گوراب‌زرمیخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است، شهید محمد اتابه متولد سال ۱۳۶۶ در گوراب‌زرمیخ شهرستان صومعه‌سرا و ساکن رشت بود که راهی جبهه سوریه شد، امیر حسین تنها یادگار شهید محمد اتابه است.

 

پاسدار شهید محمد اتابه که تمام دوران جوانی را با عشق به ولایت و اهل بیت گذرانده بود با آغاز جنایات تکفیری‌ها در عراق و سوریه نتوانست آرام بنشیند و در قالب لشکر ۱۶ قدس گیلان عازم سوریه شد تا جان خود را فدای دفاع از حرم بی بی زینب(س) نماید و بالاخره در نهمین روز از آبان ماه سال ۱۳۹۵ در جریان نبرد در «منطقه آکادمی نظامی شهر حلب» که توسط نیروهای متحد گروه‌های تروریستی تکفیری مورد حمله واقع شده بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان نماز جمعه مجلس روز 13 آبان کانون های مساجد شهید محمد اتابه شهید مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمد حجازی و شهدای کنسولگری دمشق شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

سخنران این مراسم، حجت الاسلام نصرالله پور از اساتید حوزه علمیه قم گفت: در جامعه امروز بشری، رسانه یکی از مهمترین ابزار فرهنگ سازی است که قدرت اثرگذاری آن در رشد یا استحاله جوامع قابل مشاهده است.

حجت الاسلام نصرالله پور افزود: سال‌هاست که دشمنان اسلام با استفاده از ابزار رسانه تلاش می‌کنند اذهان عمومی جهان را نسبت به اسلام بدبین کنند.

او با اشاره به جواب مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی گفت: وعدۀ صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیرو‌های مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد.

حجت الاسلام نصرالله پور تأکید کرد: با این تنبیه متجاوز علاوه بر جوابگویی به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اقتدار منطقه‌ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران در حد قدرت تثبیت شده بین المللی ظهور و بروز کرد به گونه‌ای که آمریکایی‌ها از عملیات تروریستی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران اظهار ندامت کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت