Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@15:34:38 GMT

رهایی محکوم به قصاص در شوشتر

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۷۹۱۰

مصطفی آباد از رهایی یک نفر محکوم به قصاص نفس در شهرستان شوشتر خبرداد. ناطقان: رئیس دادگستری شوشترگفت: در سال ۱۳۹۳ بین دو طایفه از توابع بخش شعیبیه این شهرستان، نزاعی صورت گرفت که در این درگیری، یک فرد ۵۰ ساله به ضرب گلوله سلاح گرم به قتل می‌رسد.

وی ادامه داد: پس از طی مراحل رسیدگی، پرونده برای سازش به شورای حل اختلاف این شهرستان ارجاع شد که با تلاش اعضای این شورا و برگزاری جلسات متعدد، پس از یک سال اولیای دم با حضور در دفترخانه ثبت، رضایت خود را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دادگستری شهرستان شوشتر با تقدیر از اعضای شورا‌های حل اختلاف این شهرستان، گفت: طی دو سال گذشته با تلاش اعضای این شورا، حدود ۱۳ نفر از محکومان این شهرستان با اخذ رضایت از اولیای دم، از مجازات قصاص نجات یافتند.

وی ابراز امیدواری کرد که با فرهنگ سازی و ارائه آموزش‌های صحیح در خصوص راهکار‌های کنترل خشم و مسائل حقوقی به شهروندان، شاهد کاهش نزاع و جرائم متعاقب آن در جامعه باشیم.

بخشش متهم به قتل پس از گذشت ۱۱ سال توسط اولیای دم منبع: عصر ایران برچسب ها: رهایی ، محکوم به قصاص ، شوشتر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رهایی محکوم به قصاص شوشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: قاچاقچی ۸۰۰ طاقه پارچه در شهرری به ضبط کالا و پرداخت ۱۲۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حمید القاصی مهر با اشاره به تعزیر قاچاقچی پارچه گفت: شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری پرونده قاچاق 800 طاقه پارچه به ارزش 45 میلیارد و 441 میلیون ریال را رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت 90 میلیارد و 882 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: شعبه همچنین حکم به پرداخت 30 میلیارد ریال برای ارزش ریالی ماشین حامل صادر و در مجموع متهم را به پرداخت 120 میلیارد و 882 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کشف 250 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

القاصی مهر در پایان خاطرنشان کرد: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری در خصوص کشف قاچاق پارچه از یک خودرو، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • قاتل محکوم به قصاص: فردی را کشتم که با همسرم رابطه داشت/۱۰بار دیگر هم زنده می شد او را می کشتم