Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه مواد اولیه فولاد در شهرک صنعتی شماره دو شهرستان احداث می‌شود.

عباس گودرزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای از فریز خارج کردن شهرک صنعتی شماره دو بروجرد و احیاء آن زمینه برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فراهم شده است.

وی تصریح کرد: یکی از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی، احداث کارخانه مواد اولیه فولاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: استعلام‌های لازم اخذ و زمین در حال واگذاری از شرکت شهرک‌های صنعتی به سرمایه‌گذار است.

گودرزی اضافه کرد: در این راستا حدود ۲۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری خواهد شد و برای ۵۰۰ نفر جویای کار زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های مستمر شهرک صنعتی شماره دو، هم‌زمان به‌عنوان سایت منطقه ویژه اقتصادی بروجرد پیشنهاد شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: موافقت استاندار و مدیرعامل سازمان شهرک‌های صنعتی کشور اخذ شده و در کارگروه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور تصویب شده است.

گودرزی عنوان کرد: هم اکنون این مهم در شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در دست پیگیری است./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

افتتاح یکی از بزرگترین پروژه‌های ذوب کشور در سیرجان با حضور رییس جمهور

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان ؛ علی کشتکار با اشاره به اینکه حداقل حمایت مورد انتظار سرمایه‌گذاران صنعتی تأمین امکانات زیربنایی  سرمایه‌گذاری از قبیل آب، برق و گاز است اظهار داشت: برای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) بایستی دستگاههای اجرایی مرتبط تعامل و همکاری بیشتری نظیر تکمیل ملزومات و بسترهای لازم در سطح شهرستان را مدنظر قرار دهند  . وی اضافه کرد: در راستای کمک به افزایش واحدهای صنعتی دشتستان اقدامات مهم و مؤثری نظیر اولویت قرار دادن پیگیری روند اجرایی طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد و غیره در حال پیگیری و اقدام  است. کشتکار با اشاره به تکمیل و راه‌اندازی واحد‌های صنعتی عنوان کرد: حمایت ویژه از واحد‌های تولیدی، توجه به فعال‌سازی بنگاه‌های صنعتی راکد در شهرک‌‏ها و نواحی صنعتی شهرستان از دیگراولویت‌های مهم اداره صمت دشتستان است. وی با بیان اینکه شهرستان دشتستان دارای یک شهرک صنعتی در برازجان و دو ناحیه صنعتی در گزبلند و خوشاب است، ابراز داشت: در دولت سیزدهم شاهد افزایش بیش از ۲ برابری اراضی صنعتی در شهرستان بودیم و مجموعاً ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی این شهرستان طی این مدت اضافه ‌شده است که توانسته زمینه سرمایه‌گذاری صنعتی در بخش‌های مختلف این شهرستان را فراهم نماید . رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با اشاره به اهمیت الحاق ۷۵ هکتار زمین به شهرک صنعتی برازجان گفت: ایجاد ناحیه‌های صنعتی تخصصی سیلیکا، وحدتیه و شبانکاره در این شهرستان نقش بسزایی در اشتغال و افزایش تولید خواهد داشت. وی با اشاره به احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان تشریح کرد: پروانه بهره‌برداری این واحد تولیدی شن و ماسه در سال ۱۳۹۰ با سرمایه گذاری ۷۳۰۰ میلیون ریال و اشتغال ۱۲ نفر بدلیل عوامل مختلف راکد شده بود، که با پیگیری و اقدامات متعدد مجددا فعال سازی شد. کشتکار در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به حمایت‌های مسئولان به‌صورت ویژه در بخش تولید و اشتغال، شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در استان باشیم.

دیگر خبرها

  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین