Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور ۱۶ تیم از استان‌های قم، یزد، سمنان، کرمان، گیلان، مازنداران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی از ۱۸ تا ۲۰ آبان ماه در بجنورد برگزار می‌شود.

مرحله منطقه‌ای هشتمین دورۀ مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان‌های البرز، خراسان شمالی، کردستان و هرمزگان برگزار خواهد شد و تیم‌های دانشجویی شرکت کننده جهت انتخاب تیم‌های راه یافته به مرحله کشوری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور ۶۲۵ تیم در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد که در این بین ۶۴ تیم به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کردند و از این بین هر منطقه سه تیم و در مجموع ۱۲ تیم به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

میزبانی مرحله منطقه‌ای مسابقات مناظره دانشجویان ایران با مشارکت دانشگاه‌ها، استانداری و برخی نهاد‌ها و ادارات کل خراسان شمالی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشجویی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در دومین گردهمائی ائمه جمعه استانهای گلستان ، مازندران و خراسان شمالی در گلستان گفت : گردهمائی عهد حضور با هدف سازمان دهی و انسجام بخشی ائمه جمعه در راستای آموزشهای مد نظر برای شبکه امامت و موضوعاتی در راستای جهاد تبیین تا پایان سال در هشت منطقه برگزار می شود.

وی افزود : جمعیت ، مسجد ، نوجوان و آموزش و پرورش از موضوعات گردهمائی دو روزه ائمه جمعه استانهای گلستان ، مازندران و خراسان شمالی است.

او بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب در قالب اردوی راهیان پیشرفت را هم از برنامه های این گردهمائی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران