Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حیدری امروز شنبه در دیدار کارکنان اداره کل نوسازی مدارس لرستان با نماینده ولی فقیه در این استان با اشاره به اینکه ۲۸۸۱ کلاس درس لرستان بخاری نفتی دارند، اظهار داشت: با یک کار شبانه روزی در حال جمع آوری این بخاری های نفتی هستیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم تا پایان آبان ماه قسمت اعظم بخاری های نفتی را جمع آوری کنیم، ۱۷۰۰ مورد تا این لحظه انجام شده و این ها مدارسی هستند که علمک گاز تا درب آن ها رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه حدودا ۹۷.۵ میلیارد اعتبار تعهدات خیرین داشته ایم که شاید بی سابقه ترین کمکی باشد که جذب شده است، یادآور شد: خیرین در ۱۰۳ پروژه نوسازی مدارس مشارکت دارند.

حیدری با تاکید بر اینکه تنها استانی که بیشترین میزان اعتبار سیل را برای بازسازی مدارس گرفت لرستان بود، میزان اعتبارات جذب شده از خوزستان و گلستان بیشتر است، افزود: در حوزه استاندارد سازی مدارس لرستان ۵۲ میلیارد پیش بینی کرده ایم.

وی ادامه داد: در سطح ملی تاکنون ۲۲ میلیارد اعتبار نقد گرفته ایم و در مجموع در حوزه خسارات سیل ۳۱ میلیارد تاکنون داده اند.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ کل اعتبار نوسازی مدارس ۱۸ میلیارد بوده است، اما این رقم امسال به ۴۷ میلیارد رسیده است که ۳۰ درصد هم تخصیص خورده است.

حیدری گفت: با این اوصاف بازهم مدارس فرسوده زیادی داریم، پروژه های زیادی داریم که نیازمند اعتبار است.

وی یادآور شد: همچنین از طریق یونیسف،  ۴۰۰ میلیون اعتبار برای سرویس های بهداشتی مدارس به ویژه مدارس دختران اختصاص یافته است.

کد خبر 4766778

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا حیدری نوسازی مدارس یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان زلزله ایلام گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه تئاتر کودک و نوجوان بیرجند شیراز قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ عملیات اجرایی زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس از سال ۹۳ شروع شده است و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال بهره برداری خواهد شد.

سروش، مدیر بنیاد زائر امام رضا استان مرکزی گفت: در سال ۹۳ شهرداری مشهد یک قطعه زمین به مساحت ۹۴۶ مترمربع با مجوز ساخت به طور رایگان در اختیار استان‌ها از جمله استان مرکزی قرار داد.

وی ادامه داد: با کمک خیرین و شهرداری‌های سراسر استان تابحال حدود ۸ میلیارد تومان جمع آوری آوری و هزینه شده و این ساختمان در ۱۱ طبقه با زیربنای ۶ هزار و ۴۵۴ مترمربع با ظرفیت پذیرش ۲۸ سوئیت و ۶۲ اتاق و ۲۴۲ نفر و سالن چند منظوره ۲۰۰ نفره در حال ساخت است.

سروش ادامه داد: تابحال این مجموعه ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۲ طبقه هر این مجموعه برای پارکینگ ۶۴ وسیله نقلیه در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: برای تکمیل و تجهیز این مجموعه ۳۲ میلیارد اعتبار نیاز است و در صورت تامین اعتبار این مجموعه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

سروش با اشاره تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ساخت این مجتمع برای همه استان‌ها گفت: جامعه هدف این زائرسرا اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه هستند.

همشهریان می‌توانند برای کمک به این زائر سرا کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۸۶۴۵ بانک ملی شعبه علوی واریز کنند.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری