Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@23:34:15 GMT

میشو از سه شنبه با شاهین استارت می زند

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۸۲۱۱

میشو از سه شنبه با شاهین استارت می زند

سرمربی جدید شاهین بوشهر از روز سه شنبه در تمرینات این تیم حضور پیدا می کند.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام مدیران باشگاه شاهین بوشهر بعد از کش و قوس های فراوان توافق نهایی با میشو کریستیچوویچ سرمربی کروات حاصل شده و این مربی روز دوشنبه وارد بوشهر خواهد شد.


میشو قرار است از روز سه شنبه و بعد از چند روز استراحت بازیکنان شاهین  تمرینات این تیم لیگ برتری را زیر نظر بگیرد و رسما کارش را با نماینده قعرنشین بوشهر آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهین بوشهر از مجموع 10 مسابقه ای که در لیگ نوزدهم انجام داده تنها دو امتیاز اندوخته دارد و کار سختی برای رقابت با تیم های دیگر برای بقا در این دسته خواهد داشت.

شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری پیروانی به تکرار اتفاقات سال نو

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در فصل گذشته و در شرایطی که از سپاهان عقب افتاده بود و امید کمی برای قهرمانی آنها می‌رفت، با شروع سال جدید و پیروزی‌های پیاپی خود توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

جالب اینکه فصل گذشته نیز سرخ‌ها سال جدید را در کرمان و در دیدار مقابل مس رفسنجان استارت زده بودند و اکنون نیز قرار است راهی این استان شده و با گل‌گهر سیرجان سال جدید را استارت بزنند.

افشین پیروانی مدیر محبوب تیم پرسپولیس که طی فصول اخیر در کنار این تیم اتفاقات خوبی را دنبال کرده، اکنون در سال جدید نیز امیدوار است اتفاقات سال گذشته و خیز بزرگ این تیم برای تکرار قهرمانی بار دیگر تکرار شود.

پیروانی با شروع دوباره تمرینات این تیم با حضور در استادیوم شهید کاظمی پیگیر وضعیت بازیکنان و همچنین نفرات ملی‌پوش این تیم در ترکمنستان بود و بعد از پیروزی مقابل این حریف، به بازیکنان این‌تیم تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • جو پایداری بر استان بوشهرحاکم است/ افزایش پوشش ابر از شنبه
  • استارت تیم ملی هاکی سالنی زنان در سال جدید
  • درگیری خونین در ساحل بندر | قاتل،همشهری اش را کشت و فرار کرد
  • استارت تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • امیدواری پیروانی به تکرار اتفاقات سال نو
  • درگیری درساحل بندر امام حسن بوشهر یک کشته برجا گذاشت
  • اوسمار ویرا چه زمانی به ایران برمی گردد؟
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ خودرو جدید سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد