Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در آغاز سفر دو روزه خود به استان کردستان از چند پروژه عمرانی سنندج بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه سفر دو روزه خود را به استان کردستان آغاز کرد.

وزیر کشور در بدو ورود به کردستان به همراه استاندار و جمعی از مدیران استان از طرح‌های عمرانی در حال احداث سنندج بازدید و در جریان روند پیشرفت کارها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی تا آذر ماه به بهره برداری می رسد

اولین طرحی که وزیر کشور از آن بازدید کرد پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و احداث تقاطع غیرهمسطح بیمارستان توحید بود که شهردار سنندج در حاشیه این بازدید اظهار داشت: احداث این پروژه از چند سال پیش آغاز شده است و تا شهریور امسال فقط ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

حشمت‌الله صیدی افزود: با توجه به اهمیت این طرح در ترافیک شهر سنندج، در ۲۵ روز گذشته فعالیت جدی برای تکمیل آن انجام شد به طوریکه اکنون پیشرفت فیزیکی آن به ۹۰ درصد رسیده است.

صیدی طول این طرح را دو هزار و ۳۰۰ متر و در چهار رمپ اعلام کرد و گفت: با پیشرفت‌هایی که حاصل شده است به زودی تا آذر ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار سنندج با اشاره به اینکه اعتبار مصوب این طرح ۳۰ میلیارد تومان است، اضافه کرد: ۲۴ میلیارد تومان از اعتبارات مربوط به شهرداری و شش میلیارد تومان دیگر آن از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

سالن شش هزار نفری سنندج 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه بعدی که عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور از آن بازدید کرد، سالن شش هزار نفری ۲۲ گولان سنندج بود که شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان اظهار داشت: این طرح هم اکنون  ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۳۴ میلیارد تومان از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز آن هزینه شده و اتمام آن ۲۴ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

 

بیشتر بخوانید: وزیر کشور وارد سنندج شد خوشبختانه مرزها در امنیت کامل به سر می‌برند/ چهار مرز برای تردد زائران اربعین آماده است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر کشور کردستان عبدالرضا رحمانی فضلی پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خوانساری ظهر سه شنبه در بازدید از وضعیت فیبر نوری در استان بوشهر گفت: برای انجام طرح فیبر نوری در شهر بوشهر ۱۰۰ کیلومتر حفاری برنامه‌ریزی شده که تا کنون بیش از ۴۰ کیلومتر یعنی ۴۰ درصد از طرح انجام شده است.

معاون وزیر ارتباطات افزود: نشستی با استاندار بوشهر و مدیران اپراتورها و پیمانکاران، در جهت بررسی مشکلات و تسریع در توسعه پروژه فیبر نوری استان تشکیل شد.

معین فیبر نوری استان بوشهر گفت: در این نشست و با دستور اکید استاندار، مقرر شد تا هفته آینده، طی جلسه مشترک با شهرداری‌ها، مشکلات انعقاد و اجرای قراردادها برطرف و اپراتورها نیز برنامه به روز شده شهرها را ارائه کنند.

معاون وزیر ارتباطات بیان کرد: در راستای بررسی میدانی چگونگی اجرای پروژه فیبرنوری استان، از محل حفاری پروژه فیبر نوری در منطقه ۱ شهر بوشهر بازدید و با پیمانکاران، در خصوص سرعت اجرای کار و مشکلات صحبت شد.

خوانساری گفت: در بازدید از پروژه فیبر نوری شهر کنگان و طی نشستی با فرماندار کنگان و با هماهنگی میان مدیران ارشد شهر، اپراتور و پیمانکاران انجام شد.

وی بیان کرد: حداکثر ۶۰ روز آینده حفاری ۴۰ کیلومتر فیبرنوری کنگان کامل می‌شود.

کد خبر 6086684

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود