Web Analytics Made Easy - Statcounter

نارندرا مودی همزمان با افتتاح کریدور اقتصادی کرتارپور توسط دولت پاکستان از تلاش های نخست وزیر این کشور برای گسترش همکاری های دو کشور و افتتاح این کریدور اقتصادی قدردانی کرد. ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل اندین اکسپرس، «نارندرا مودی» نخست وزیر هند فعالیت های «عمران خان» نخست وزیر پاکستان را برای افتتاح کریدور اقتصادی مشترک بین دو کشور شایسته تقدیر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این یک اقدام موثر است و عمران خان به خوبی این پروژه را پیش برده و آن را به افتتاح رساند.

مودی ضمن حضور در نقطه آغاز این کریدور اقتصادی در خاک هند اظهار داشت: دولت دهلی نو تمایل داشت این مسیر را افتتاح کند و همکاری های لازم در این خصوص انجام شد.

هند و پاکستان معاهده کریدور اقتصادی کرتارپور را امضا می‌کننددعوت پاکستان از نخست وزیر سابق هند برای شرکت در مراسم افتتاحیه کریدور اقتصادی کرتارپورتکمیل آخرین فاز پروژه راهداری کرتارپور

گفتنی است این مسیر جدید اهمیت بسیار ویژه ای برای اتباع سیک مذهب هندی دارد چرا که نقطه پایانی آن به آرامگاه «بابا نانک گرو» بینانگذار آئین سیک ختم می شود و سالانه هزاران سیک مذهب برای حضور در آرامگاه او راهی پاکستان می شوند.

دولت اسلام آباد ضمن تصویب تسهیلات تازه برای اتباع سیک مذهب آنها را از دریافت ویزا نیز معاف کرده و اعلام کرد: سیک مذهبان هندی بدون نیاز به گذرنامه تنها با داشتن کارت شناسایی می توانند وارد خاک پاکستان شوند.

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار"هند"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار هند اخبار هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: صداوسیما

دیگر خبرها

  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • کریدور امن از تهران تا اسلام‌آباد
  • (ویدیو) خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی
  • ببینید | نخست‌وزیر پاکستان به زبان فارسی به رئیسی خوش آمد گفت‌
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقا بخشند/ مرز دو کشور یک فرصت است
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • عکس/ استقبال رسمی نخست وزیر پاکستان از رئیسی
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم