Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@05:26:10 GMT

(تصاویر) زندگی متفاوت یک سگ معلول به نام قهوه‌ای

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۸۵۰۱

(تصاویر) زندگی متفاوت یک سگ معلول به نام قهوه‌ای

«سعید» ۳۰ ساله، اهل شهر کرمانشاه از سگی معلول به نام "قهوه‌ای" نگهداری می‌کند. قهوه‌ای چهار سال پیش در یک حادثه تصادف رانندگی در اتوبان همت تهران صدمه دید و با کمک حامیان حیوانات مورد جراحی قرار گرفت و دچارمعلولیت و یک پای آن قطع شد.   بی‌خانمانی از دیگر گرفتاری‌های پیش روی این سگ معلول بود و سعید مسئولیت نگهداری از آن را بر عهده گرفت و قهوه‌ای به کرمانشاه منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سعید به خاطر آپارتمان نشینی مجبور است قهوه‌ای را در خانه ویلایی دوستش نگه دارد، اما به دلیل شرایط سخت مراقبت از این سگ معلول، روزی ۲ بار برایش غذا می‌برد و قفسش را تمیز کند. قهوه‌ای به سعید وابسته است و اجازه نمی‌دهد فردی به جز او به قفسش نزدیک شوند و به او غذا دهد.   عکاس: بهمن زارعی/ایرنا  

منبع: فرارو

کلیدواژه: نگهداری از حیوانات تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهار شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت که در سالن شهید سلیمانی استانداری با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه قرآن و عترت در کرمانشاه امسال ظرفیت بالایی برای فضای معنوی استان فراهم خواهد آورد که باید از این ظرفیت به خوبی و در جهت تقویت فضای معنوی استفاده کرد.

وی افزود: سال گذشته سازمان تبلیغات به منظور انجام فعالیت‌های مرتبط شامل تلاوت و تفسیر قرآن کریم ۲ غرفه در نظر گرفته شده بود که امسال نیز برای برپایی این غرفه‌ها آمادگی لازم را خواهیم داشت.

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی کرمانشاه همچنین با اشاره اجرای طرح مسطورا در استان کرمانشاه، تصریح کرد: این طرح به منظور تدبر در آیات قرآن کریم اجرایی شده که در استان کرمانشاه نیز متناسب از ابتدای ماه رمضان اجرایی شده است.

حجت‌الاسلام اشک تلخ خاطرنشان کرد: در طرح مسطورا قرار است طی سه سال ۱۵۰ آیه تدبر و تفسیر انجام گیرد که بر همین اساس سامانه پیامکی و مسابقاتی طراحی شده است.

وی در پایان عنوان کرد: در مسابقه طراحی شده برای طرح «زندگی با آیه‌ها» سامانه پیامکی ویژه برای هر استان تعریف شده که با ارسال عدد ۵ در این سامانه عضو خواهند شد از همین رو از ابتدا اجرای این طرح تاکنون ۱۷ هزار ۱۷۶ نفر در مسابقات پیامکی شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6063870

دیگر خبرها

  • سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در کرمانشاه
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • ما را اینقدر عاشق خودت نکن جود!‏
  • ۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • جود بلینگام و دادن گرمکن خود به کودک معلول پیش از آغاز دیدار انگلیس و بلژیک / فیلم
  • سوال روز شانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها در کرمانشاه
  • در اقامتگاه دختران معلول جسمی و ذهنی ابن الرضا (ع)قم چه می‌گذرد؟+فیلم
  • زندگی با آیه‌ها طرحی برای تربیت کنشگران عرصه جهاد تبیین
  • سوال روز پانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها در کرمانشاه
  • هفت «سین» متفاوت!+عکس