Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:48:18 GMT

شناسایی ۹۱۶ رشته انشعاب غیرمجاز آب در غرب استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۸۸۰۳

شناسایی ۹۱۶ رشته انشعاب غیرمجاز آب در غرب استان تهران

به گزارش خبرنگارمهر، علی فضل الهی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران  با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱۶۳ رشته انشعاب آب غیرمجاز در شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد شناسایی و جمع‌آوری و از این تعداد ۹۱۶ رشته تبدیل به مجاز شده است.

فضل‌الهی افزود: هرگونه بهره‌برداری غیرمجاز از شبکه آب‌رسانی طبق قانون جرم تلقی می‌شود و در صورت مشاهده، فرد یا افراد خاطی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: افت فشار شبکه آب، خسارت به شبکه آب‌رسانی، تهدید بهداشت آب، مصرف بی‌رویه آب و تضییع حقوق مشترکان قانونی از جمله پیامدهای وجود این گونه انشعاب‌ها است.

 معاون امور مشترکین آبفای شهرک‌های غرب استان تهران بیان داشت: تعویض کنتورهای آب خراب و فرسوده از دیگر اقداماتی است که این شرکت برای کاهش هدررفت آب به طور مستمر در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 4766859

منبع: مهر

کلیدواژه: انشعاب آب غیرمجاز شهریار آبفا یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان زلزله ایلام گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه تئاتر کودک و نوجوان بیرجند شیراز قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در خصوص بازدید‌های مستمر و میدانی واحد مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه، یک واحد طب سنتی غیرمجاز با ارایه خدمات از قبیل حجامت، گچ گیری، ختنه، فصد و. در شهر سرایان توسط کارشناسان نظارت بر درمان و پلیس اماکن عمومی شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.


دکتر جمشید مشایخی جم افزود: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچگونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انجام ارائه خدمات طب سنتی کرده بود که با پیگیری‌های انجام شده، این واحد غیر مجاز پلمب شد.

وی گفت: همشهریان برای انجام خدمات طب سنتی در مؤسسات و مراکز پزشکی داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی و یا با شماره‌های ۳۲۳۸۱۳۱۱- ۳۲۳۸۱۳۳۹ -۰۵۶ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • ممنوعیت استفاده از نیروی کار اتباع غیرمجاز در واحد‌های تولیدی
  • ۲ هزار و ۴۹۲ نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز شناسایی شدند
  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر