Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نشست علمی «تحلیل سیاسی اجتماعی شرایط کنونی عراق و لبنان» با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه ایران و لبنان برگزار می شود. در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو هیات امنای دفتر تبلیغات اسلامی و شیخ شفیق جرادی، مدیر پژوهشکده مطالعات دینی و فلسفی لبنان سخنرانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیری علمی این نشست را هم مختار شیخ حسینی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برعهده دارد. این نشست علمی یکشنبه ۱۹ آبان ماه ۹۸ ساعت ۹ تا ۱۱ در قم، خیابان معلم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، طبقه چهارم، تالار خواجه نصیر طوسی برگزار می شود. کد خبر 4766872

منبع: مهر

کلیدواژه: دفتر تبلیغات اسلامی عراق لبنان نشست علمی کنفرانس بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی علوم انسانی قرآن فعالیت های قرآنی آیت الله جوادی آملی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی فلسفه مهدویت خانه اندیشمندان علوم انسانی سیدجعفر مرتضی عاملی انجمن جامعه شناسی ایران مجمع عالی حکمت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فصل چهارم از سلسله نشست‌های علمی آنلاین «درآمدی به اخلاق قرآنی» به همت انجمن علمی معارف اسلامی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری مراکز علمی کشور برگزار می‌شود.

از مزایای شرکت در این نشست اعطای گواهینامه معتبر از دانشگاه شهید بهشتی است.

زمان برگزاری تا ۲۷ اردیبهشت ماه هر شب رأس ساعت ۲٠:٠٠ اعلام شده است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6085028 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • برگزاری نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود