Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه شرکت آب و فاضلاب استان تهران،  علی فضل‌الهی در این باره اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۱۶۳ رشته انشعاب آب غیرمجاز در شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد شناسایی و جمع‌آوری شده اند که تنها از این تعداد ۹۱۶ رشته تبدیل به مجاز شده است.

وی افزود: هرگونه بهره‌برداری غیرمجاز از شبکه آب‌رسانی طبق قانون جرم تلقی می‌شود و در صورت مشاهده، فرد یا افراد خاطی مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای شهرها و شهرک‌های غرب تهران تصریح کرد: افت فشار شبکه آب، خسارت به شبکه آب‌رسانی، تهدید بهداشت آب، مصرف بی‌رویه آب و تضییع حقوق مشترکان قانونی از جمله پیامدهای وجود این گونه انشعاب‌هاست.

فضل‌الهی ادامه داد: تعویض کنتورهای خراب و فرسوده از دیگر اقداماتی است که این شرکت برای کاهش هدررفت آب به طور مستمر در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها استان تهران آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان تهران آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان تهران استان تهران آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳

انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ از فردا شنبه اول اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، می‌توانند ازفردا اول اردیبهشت انتخاب رشته را انجام دهند.

علیرضا کریمیان گفت: شرکت کنندگان تا چهارشنبه ۵ اردیبهشت مهلت دارند با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند حداکثر ۵۰ کدرشته محل (در صورت وجود) ثبت کنند.

او افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی، لازم است به درگاه این دانشگاه به آدرس azmoon.org مراجعه کنند و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند.

کریمیان افزود: کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است. اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

کد خبر 746057

دیگر خبرها

  • یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستای استان مرکزی