Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@08:20:01 GMT

در دیدار عراقچی و ریابکوف چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۹۰۸۹

ساعت 24-معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه پنجمین کنفرانس بین المللی منع گسترش تسلیحات هسته‌ای با" سرگئی ریابکوف"، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت‌وگو ورایزنی کرد.

 گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران و بی‌اعتنایی اروپا به اجرای تعهداتشان پس از خروج یکجانبه آمریکا از این توافق بین المللی، مهمترین محور مذاکره عراقچی و ریابکوف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، پیش از این، معاون سیاسی وزیر امور خارجه با "میخائیل بوگدانف" معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رییس‌جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا در خصوص تحولات خاورمیانه و خلیج فارس از جمله اوضاع عراق، لبنان، سوریه، یمن و نیز طرح صلح هرمز جمهوری اسلامی ایران و طرح روسیه برای تامین امنیت جمعی در خلیج فارس تبادل نظر و گفت‌وگو کرده بود.

در این دیدار همچنین دو طرف بر ضرورت تداوم رایزنی‌ها و گفت‌وگوهای بین دو کشور در مورد تحولات منطقه تاکید کردند.

عراقچی به منظور شرکت و سخنرانی در کنفرانس عدم اشاعه، خلع سلاح و انرژی هسته‌ای که در بخشی از آن موضوع آینده برجام مورد بررسی قرار می‌گیرد، به مسکو سفر کرده است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزیر امور خارجه اسپانیا گفت این کشور از به رسمیت شناختن کشور فلسطین حمایت می کند.

«خوزئه مانوئل آلبارس» وزیر امور خارجه اسپانیا روز دوشنبه اعلام کرد: مادرید خواهان آتش بس دائمی در نوار غزه در سایه تداوم خطر عملیات نظامی اسرائیل در رفح است. ما همچنین بازگشایی دائمی همه گذرگاه های زمینی نوار غزه را برای ارسال کمک های بشردوستانه خواستاریم.

وزیر خارجه اسپانیا افزود: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین اقدامی ضروری برای حل و فصل سیاسی اوضاع خاورمیانه است.

وی همچنین ضمن ابراز نگرانی درباره احتمال گسترش جنگ غزه به لبنان گفت که چنین جنگی ابعاد متفاوتی خواهد داشت و لبنان نیز کشوری متزلزل و بحران زده است.

کد خبر 6085691

دیگر خبرها

  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است