Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@00:48:06 GMT

طعنه تونی کروس به مصدومیت گرت بیل

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۹۱۴۳

طعنه تونی کروس به مصدومیت گرت بیل

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید از هم‌تیمی‌اش گرت بیل به دلیل مصدوم شدن او در زمان حضور در تیم ملی کشورش، ولز، انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید از ماه اکتبر و زمانی که برای حضور در تیم ملی کشورش ولز به این تیم ملحق شده بود دچار مصدومیت شد تا کنون دیگر نتوانسته با پیراهن رئال مادرید بازی کند و انتظار می‌رود این هفته هم در بازی رئال مقابل آیبار در زمین حضور نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید از گرت بیل به دلیل این مصدومیت انتقاد کرد.

 

 

کروس در یک مصاحبه وقتی با سوالی درباره آینده گرت بیل در رئال مادرید روبرو شد در پاسخ گفت:" نمی‌دانم. امسال تابستان او تا یک قدمی ترک باشگاه پیش رفت. بعد از این همه اتفاقی که بین او و باشگاه افتاده، با اینکه به نظر می‌رسد دو طرف آن اتفاق‌ها را فراموش کرده‌اند ولی بازگشت به شرایط نرمال به این راحتی‌ها نیست".

 

 

ستاره آلمانی رئال مادرید در ادامه گفت:" با توجه به این مسائل من احساس می‌کنم گرت بیل انگیزه لازم را دارد و چند بازی خیلی خوب برای ما انجام داده ولی وقتی شما برای بازی در تیم ملی کشورتان می‌روید و بعد از آن دیگر نمی‌توانید برای باشگاه‌تان بازی کنید، هم بازیکن و هم باشگاه را ناراحت می‌کند. اگر او زمانی که دوباره می‌خواهد برای تیم ملی کشورش بازی کند، سالم شده باشد این یک مقدار بحث‌برانگیز خواهد بود".

 

تونی کروس رئال مادرید گرت بیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تونی کروس رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف بازی رفت دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی که با جذابیت زیادی همراه بود و با نتیجه ۳-۳ خاتمه یافت، در بازی برگشت بازیکنان هجومی دو تیم شب کم‌فروغی را پشت سر گذاشتند.

در خط حمله رئال مانند دیدار گذشته، رودریگو، وینیسیوس جونیور و جود بلینگام حضور داشتند. با اینکه رودریگو در ابتدای بازی موفق به گلزنی شد، اما در ادامه با توجه به سبک دفاعی تیم کارلو آنچلوتی، خط حمله رئال موقعیت‌های چندانی را به‌دست نیاورد.

علاوه‌بر این، وینیسیوس جونیور به خوبی توسط کایل واکر مهار شده بود و مدافع منچستر سیتی که به دلیل مصدومیت در بازی رفت حضور نداشت، در این دیدار مانع بزرگی برای ستاره برزیلی رئال بود.

شب وینیسیوس در وقت اضافه اول بدتر هم شد. در دقیقه ۱۰۲ او پس از جدال با واکر بر سر توپ دچار مصدومیت شد و نتوانست از جایش بلند شود. با توجه به خستگی او و وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش، کارلو آنچلوتی ترجیح داد او را از زمین خارج کند و لوکاس واسکز را به جایش به‌ زمین بفرستد.

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏
  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • شوخی با شادی کروس: تو هم احساس داری!
  • هشدار کروس به رئال: بایرن خیلی خطرناک است
  • تونی کروس در وضعیتی که ندیده بودیم (عکس)
  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • چهره‌ای متفاوت از خونسرد آلمانی؛ خوشحالی کروس بعد از غلبه رئال مادرید بر منچسترسیتی / عکس
  • شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!
  • طعنه امانوئل مکرون به رئال مادرید: امیدوارم باشگاه بعدی ام باپه مانع از حضور او در المپیک نشود