Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویا محمودیان گفت: امیدواریم در سال آینده جشنواره فرهنگ اقوام در لرستان به صورت بین المللی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ محمودیان در حاشیه جشنواره اقوام ایرانی که در خرم آباد در حال برگزاری است  در رابطه با سطح کیفی این جشنواره با اشاره به برگزاری این جشنواره برای اولین بار در استان ،اظهار کرد: به عنوان یک مدیر ستادی می دانم که برگزاری این جشنواره توام با زحمات، برنامه ریزی و هماهنگی های زیادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: جمع کردن 27 استان برای نمایش جاذبه های صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی کار آسان نیست که علیرغم اینکه این جشنواره در استان برای اولین بار است که برگزار می شود سطح کیفی برگزاری آن را عالی ارزیابی می کنم.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر اینکه قطعا سطح برگزاری این جشنواره خیلی عالی خواهد بود ابراز امیدواری کرد که در سال آینده  جشنواره فرهنگ اقوام در لرستان به صورت بین المللی برگزار شود.

 

 

 

بیشتر بخوانید: برگزاری جشنواره ایل سنگسر در مهدیشهر تعیین تکلیف مکان‌های ممنوعه گردشگری در کشور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنایع دستی گردشگری گردشگری و صنایع دستی معاون جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازراچه نوروزی صنایع دستی در اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرماندار اردستان هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی صنایع دستی، محصولات خانگی و حمایت از مشاغل خانگی بیان کرد وگفت: این نمایشگاه در قالب ۱۲ غرفه تا ۱۲ فروردین ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
سید محمد هادی احمدی طباء با بیان اینکه در کنار این نمایشگاه برای اولین بار جشنواره غذا‌های خیابانی اردستان نیز برپا شده است افزود: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی بانوان کارآفرین، ایجاد زیست شبانه وشور و نشاط در بین همشهریان و ایجاد یک گذر گردشگری در مبحث خوراک است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۵۷۰ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های طبیعی تاریخی لرستان
  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در بابلسر
  • بازدید ۴۶۶ هزار گردشگر از جاذبه‌های تاریخی لرستان
  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۱۵ فروردین در بابلسر
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • برگزاری چهارمین نوروزگاه شهرستان لنجان در باغ موزه چهلستون
  • برپایی بازراچه نوروزی صنایع دستی در اردستان
  • برگزاری بازارچه صنایع دستی و کتاب و سوغات نوروزی در هندیجان
  • پل چالان‌چولان لرستان سازه‌ای تاریخی بر شانه‌های شالوده‌ای کهن
  • بازدید بیش از ۳۸۱ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های لرستان