Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر مطرح شدن طرح تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از استانداری کرمانشاه توسط «سید قاسم جاسمی» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس منتشر شد.

«هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: یکی از نمایندگان مجلس در رابطه با انتخاب مدیران استانی سوءالاتی را مطرح کرده که به آنها پاسخ دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید منتظر بمانیم تا نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با این موضوع مشخص شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین المللی استانداری کرمانشاه نیز در باره جزییات این موضوع به ایرنا گفت: اواخر سال گذشته نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی پرسش‌هایی را در خصوص عملکرد استانداری کرمانشاه مطرح کرد.

وحید خسروی افزود: پرسش های آقای جاسمی طبق روند قانونی به وزارت کشور تحویل و از طریق وزارت کشور برای استانداری کرمانشاه به منظور ارائه پاسخ ارسال شد که در همان مهلت قانونی به تمام سوالات پاسخ داده شد.

وی عنوان کرد: استاندار کرمانشاه هفته گذشته با حضور در کمیسیون مربوطه مجلس شورای اسلامی پاسخگوی سوالات مطرح شده بود و توضیحات بیشتری پیرامون آنها ارائه کرد. 
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هوشنگ بازوند وزارت کشور سید قاسم جاسمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هوشنگ بازوند وزارت کشور استانداری کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هوشنگ بازوند وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمی نماینده مجلس: اکثر پهپاد‌ها و موشک‌ها به هدف اصابت کرده است

سلیمی گفت: در جریان حمله ایران به اسرائیل ۲۸۰ موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شده است که اکثر آن‌ها به هدف اصابت کرده است.

به گزارش ایرنا، ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس مجلس در نشست غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که جنگ ترکیبی سپاه علیه رژیم صهیونیستی بی‌نظیر است.

با اشاره به نشست غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه رئیس مجلس عنوان کرد که حمله ترکیبی سپاه اعم از موشک پهپاد و حمله الکترونیکی به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی عملیات پیشرفته و در نوع خود بی‌نظیر است.

علیرضا سلیمی نیز گفت: در جریان این حمله ۲۸۰ موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شده است که اکثر آن‌ها به هدف اصابت کرده است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند مطمئن باشد که سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • حمایت جدی وزارت فرهنگ از ترویج عفاف و حجاب
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • سعادتی نماینده مجلس: بیش از ۵۰ درصد اهداف عملیات ایران به نتیجه رسید
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»
  • قالیباف: نمایندگان اجازه ارائه پیشنهاد به احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ را ندارند
  • سلیمی نماینده مجلس: اکثر پهپاد‌ها و موشک‌ها به هدف اصابت کرده است
  • نشست نماینده ولی فقیه در استان با اعضای شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان هرمزگان