Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی جعفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نام‌نویسی طرح اقدام ملی مسکن از عصر امروز در استان آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.tem.mrud.ir شرایط و نحوه نام‌نویسی را مطالعه و سپس اقدام کنند.

ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن از امروز شنبه ۱۸ آبان آغاز شد و ۱۰ استان آماده نام‌نویسی هستند که در اولین گام از استان‌های قم، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اجرای طرح و واگذاری زمین به متقاضیان گفت: این طرح شامل زمین‌های خالی موجود در شهرها می‌شود که به صورت مجتمع و گروه‌های ساخت به متقاضیان واگذار خواهد شد تا افراد بتوانند برای ساخت اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: مرحله بعدی پالایش و بررسی افراد واجد شرایط و بعد از آن هم واگذاری زمین خواهد بود که برای این موضوع باید آیین نامه اجرایی ابلاغ شود که بعد از ابلاغ آن، قیمت زمین‌ها مشخص خواهد شد.

وی اظهار داشت: این واحدها براساس آنچه برنامه وزارت راه و شهرسازی است در مدت ۲ سال ساخته و تحویل متقاضیان می‌شود.

طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن اواخر سال گذشته به تأیید رئیس جمهوری رسید و عملیات تامین زمین و ساخت خانه‌ها در سال جدید آغاز شد.

طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» یکی از مهم‌ترین اقدامات فعلی وزارت راه و شهرسازی برای رونق دادن به تولید مسکن در کشور است و بر مبنای آن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۰ در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت فرسوده و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نیز سهم بنیاد مسکن است که باید احداث شود.

عملیات اجرایی تامین زمین ۱۲ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن اوایل شهریور امسال با دستور رئیس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد که در فاز نخست ۲ هزار و ۴۴۹ واحد در این استان ساخته می‌شود.

براساس مطالعات انجام شده نیاز مسکن استان تا سال ۱۴۰۰ معادل ۲۸ هزار واحد مسکونی است.

استان خراسان جنوبی با ۱۱ شهرستان بیش از ۷۶۸ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۴۵۳ هزار نفر شهری ( ۵۹ درصد) و حدود ۳۱۵ هزار نفر در مناطق روستایی مستقر هستند.

براساس آخرین آمار مجموع خانوار شهری و روستایی استان ۲۲۳ هزار خانوار بوده که از این تعداد ۱۲۹ هزار خانوار شهری و ۹۵ هزار خانوار روستایی هستند اما تعداد واحدهای مسکونی استان ۲۱۴ هزار واحد است.

برچسب‌ها ثبت نام خراسان جنوبی راه و شهرسازی اقدام ملی تولید و عرضه مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت نام خراسان جنوبی راه و شهرسازی اقدام ملی تولید و عرضه مسکن ثبت نام خراسان جنوبی راه و شهرسازی اقدام ملی تولید و عرضه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سیدرضا احمدنیا گفت: اکنون در استان هزار و ۹۱۷ خانوار روستایی و ۶ هزار و ۵۰۰ خانوار عشایر از نفت سفید استفاده می‌کنند و به منظور بهره مندی ساکنان مناطق کوهستانی و غیر برخوردار از گاز طبیعی، سهمیه نفت سفید به شکل توزیع الکترونیکی در کارت بانکی شارژ شد.

وی افزود: میزان سهمیه نفت سفید ویژه فصل بهار برای خانوار‌های یک تا هفت نفره ۲۰۰ لیتر است که مهلت استفاده از سهمیه تعیین شده تا آخر خرداد ماه امسال است.

وی گفت: هر لیتر نفت سفید با نرخ هزار و ۵۰۰ ریال در میان خانوار‌های بدون گاز طبیعی استان توزیع می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: افراد برای دریافت سهمیه سوخت اعلام شده با در دست داشتن کارت بانکی به فروشندگی و یا تعاونی عرضه نفت سفید محل سکونت خود مراجعه کنند.

 ۸۶ فروشنده در خراسان شمالی نسبت به توزیع نفت سفید فعال است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۶۵۰ واحد مسکن ملی در دستور کار بنیاد مسکن خلخال
  • ساخت ۲۱ هزار مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان
  • خراسان جنوبی رکورددار دادگاه‌های علنی برخط شد
  • برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی
  • سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد
  • وضعیت بازار مسکن در سال جاری چگونه خواهد بود؟
  • نبود مشکل در تأمین آرد خبازی‌های خراسان جنوبی
  • تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی
  • محدودیتی برای تأمین آرد در خراسان جنوبی نداریم
  • سرمربی تیم ملی تایلند، از روی دفترش سرود ملی خواند!