Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:40:54 GMT

زلزله روز گذشته در اردبیل ۵۸ نفر مصدوم بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۹۹۶۳

زلزله روز گذشته در اردبیل ۵۸ نفر مصدوم بر جای گذاشت

ایسنا/اردبیل رئیس مرکز مدیریت حوادث استان اردبیل با اشاره به اینکه اغلب مصدومان هنگام فرار از زلزله دچار سانحه شده‌اند، گفت: شمار مصدومان زلزله روز گذشته در استان اردبیل به ۵۸ نفر رسید.

مجید غریبانی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت خسارات زلزله در استان اظهار کرد: زلزله روز گذشته در استان ۵۸ نفر مصدوم داشت که هفت نفر آن بستری و مابقی بصورت سرپایی درمان شدند، بطوریکه عمده این مصدومین از شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و کوثر می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اغلب مصدومان به دلیل ترس و فرار از زلزله دچار سانحه شده بودند بطوریکه به راحتی می‌توان  با رعایت مسائل ایمنی و آشنایی کافی در خصوص اقدامات مورد نیاز در زمان وقوع زلزله بروز چنین مصدومیت‌هایی را کاهش داد.

به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل، لازم است مردم و شهروندان آگاه در زمان وقوع چنین حوادثی به شایعات پیرامونی توجه نکرده و آرامش روانی خود را حفظ کنند.

غریبانی اضافه کرد: به منظور امدادرسانی به دیگر هموطنان در مناطق زلزله زده از سوی فوریت‌های پزشکی استان یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه امدادگران و پرسنل اورژانس به شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی اعزام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زلزله مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بابک یکتاپرست گفت: آمار فوتی‌ها و مصدومان غرق شدگی در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

­این مقام مسئول افزود: بیشترین فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی مربوط به استان فارس با ۱۱ فوتی و استان اصفهان با ۷ نفر فوتی بوده است.

­سخنگوی سازمان اورژانس با اشاره به اینکه در فروردین ماه امسال، ۵۴ نفر بر اثر غرق شدگی مصدوم شدند، گفت: آمار مصدومان غرق شدگی در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۹ درصد افزایش داشته است.

­یکتاپرست با بیان اینکه بیشترین آمار غرق‌شدگی در استان بوشهر با ۱۵ مصدوم و استان هرمزگان با ۸ مصدوم بوده است، افزود: در فروردین ماه امسال بیشترین آمار غرق‌شدگی به دلیل طغیان رودخانه‌ها و یا در اثر سیلاب بوده است.

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • ۶۲ درصد جغرافیای ایران روی گسل یا در حاشیه گسل‌ها قرار دارد