Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@00:36:24 GMT

چه خبر از فیلم‌ها و تئاترهای آخر هفته مشهد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۰۱۵۶

چه خبر از فیلم‌ها و تئاترهای آخر هفته مشهد؟

ایسنا/خراسان رضوی برای برنامه‌ریزی تعطیلات آخر هفته حتما گزینه سینما و تئاتر رفتن هم برای بسیاری از مردم مطرح است، اما روی پرده سینماها و صحنه تئاتر مشهد چه می‌گذرد.

 با پایان این هفته از آبان ماه سال جاری هم‌اکنون نمایش «عشق من حامد بهداد» در یکی از سالن‌های نمایش مشهد در حال اجرا است.

«عشق من حامد بهداد»

نمایشی به نویسندگی افشین هاشمی و کارگردانی ارسطو خوش‌رزم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایش بازیگرانی از جمله جواد خواجوی، ارسطو خوش‌رزم و مصطفی محمدزاده ایفای نقش می‌کنند.

در این نمایش مدیر تولید مصطفی محمدزاده، طراح پوستر و تبلیغات مهران بی پروا است.

در خلاصه نمایش آمده است:« یک جوان عاشق سینما و حامد بهداد که رویای بازیگر شدن دارد در سالن انتظار یک نمایش با شخصی مواجه می‌شود که خود را پسر خاله حامد بهداد معرفی می‌کند.»

این نمایش که در ژانر کمدی اجتماعی است، روز پنج‌شنبه ساعت‌های 18:00 و 20:00 در تماشاخانه استاد نوری در حال اجرا است.

فیلم‌های سینماها در آخر هفته

هم‌اکنون 14 فیلم سینمایی در 7 سینمای فعال مشهد در حال اکران است که هریک می‌توانند گزینه فیلم دیدن آخر هفته هرکدام از ما باشند.

فیلم‌هایی از جمله «مطرب»، «سمفونی نهم»، «منطقه پرواز ممنوع»، «هزارتو»، «مردی بدون سایه»، «چشم و گوش بسته»، «پیلوت»، «ایده اصلی»، «ماجرای نیم‌روز 2: رد خون»، «سال دوم دانشکده من»، «مسخره باز»، «بنیامین»، «درخونگاه» و «تورنادو» بر روی پرده سینماهای مشهد در حال اکران است.

«مطرب»

«مطرب» فیلمی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله پرویز پرستویی، محسن کیایی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، حسین امیدی و امین مقدم ایفای نقش می‌کنند.

داستان این فیلم درباره یک خواننده کاباره‌ای است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب 1357 همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم‌ تبدیل می‌شود و... .

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، گلشن، ویلاژتوریست،سینما آفریقا و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«سمفونی نهم»

«سمفونی نهم» فیلمی به کارگردانی محمدرضا هنرمند، نویسندگی محمدرضا هنرمند و حامد افضلی و به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله حمید فرخ‌نژاد، ساره بیات، محمدرضا فروتن، پژمان بازغی، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی و هدی زین‌العابدین ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده:« راحیل یک جراح است و همسرش را در حین عمل جراحی از دست داده است. او تصمیم می‌گیرد تا جنازه همسرش را بدزدد و او را طبق وصیتش در یک روستای دور افتاده، در کنار پدر و مادرش به خاک بسپارد، کاری که خانواده همسر با آن موافق نیست. راحیل در میانه راه با ملک‌الموت روبرو می‌شود و می‌فهمد که دیگر فرصتی برای انجام خواسته همسرش ندارد. اما ملک‌الموت به جای قبض روح راحیل، عاشق او می‌شود و…»

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«چشم و گوش بسته»

«چشم و گوش بسته» فیلمی به کارگردانی فرزاد مؤتمن، نویسندگی هما بذرافشان و تهیه‌کنندگی امیرحسین آشتیانی‌پور است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مسعود کرامتی، لیندا کیانی و مانی حقیقی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:« مردی توسط یک زن تبهکار کشته می‌شود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می‌کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند.»

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«بنیامین»

«بنیامین» فیلم پویانمایی به کارگردانی محسن عنایتی و تهیه‌کنندگی مصطفی حسن آبادی است.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است:«فیلم سینمایی بنیامین برشی از زندگی مردم قوم بنی اسراییل در مصر باستان است.»

«بنیامین» داستان پسر بچه‌ای به همین نام است که برای نجات جان مادرش از دست سربازان فرعون مجبور می‌شود به سفر خطرناکی برود، در این سفر اتفاقاتی برای او می‌افتد که دیدگاه او را نسبت به جامعه و زندگی‌اش تغییر می‌دهد.

عوامل این فیلم از جمله موسیقی بهزاد عبدی، مدیر دوبلاژ امیر زند و صداگذار فرشید جلیلی است.

این انیمیشن در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«تورنادو»

«تورنادو» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید جواد هاشمی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، الناز حبیبی، ارسلان قاسمی، عباس جمشیدی، وحید نفر، امیر رونقی، راستین عزیزپور، امیررضا احمدی، محمدمهدی ایرانی و نگار نافذ ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم داستان پروفسوری را روایت می‌کند که موفق به ساخت یک رستوران شده است، رستورانی که در نهایت به یک سفینه تبدیل می‌شود. حال با ورود چهار نوجوان به قصه و با شیطنت آن‌ها، این سفینه مقداری زودتر از موعد به پرواز در می‌آید. سفینه در نهایت به فضا رفته و در یک سرزمین ناشناخته فرود می‌آید.

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«منطقه پرواز ممنوع»

«منطقه پرواز ممنوع» فیلمی به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد بامروت نژاد است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله هادی حجازی‌فر، محمد فیلی، متین پاک‌زاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان ایفای نقش می‌کنند.

فیلم ماجراجویانه «منطقه پرواز ممنوع»، روایتگر داستان ۳ نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگی خود وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، گلشن، ویلاژتوریست و سینما آفریقا در حال اکران است.

«هزارتو»

فیلمی به کارگردانی امیرحسین ترابی که در آن بازیگرانی از جمله شهاب حسینی، ساره بیات، غزال نظر، فریبا جدیکار، علیرضا ثانی فر، شیرین یزدان بخش، مریم معصومی و پژمان جمشیدی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است:« زندگی یه هزارتووی پیچیده است، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نَرسی متوجهش نمیشی!»

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«مسخره باز»

«مسخره‌باز» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی همایون غنی‌زاده و تهیه‌کنندگی علی مصفا است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله علی نصیریان، صابر ابر، بابک حمیدیان، رضا کیانیان و هدیه تهرانی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده:" تو پرورشگاه صدام می‌کردند مسخره باز! اما من مشت محکمی حواله صورت یکیشون کردم تا داستان رو شروع کنم."

مسخره‌باز داستان جوانی شیفته بازیگری است که در یک سلمانی به همراه بابک حمیدیان کار می‌کند و شب‌ها بعد از اتمام کار به تمرین بازیگری می‌پردازد.

صاحب‌کار او کاظم آقا که فردی معتقد به اصول اخلاقی است سر ماجرایی با سرهنگ کیانی از قدیم‌الایام مشکل دارد. مانفرد که دوست و کارچاق‌کن این سلمانی است شبی وارد سلمانی شده و بیان می‌کند که موهای بلند زنانه را به قیمت خوب می‌خرد.

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، مجموعه سینمایی سیمرغ، پردیس ویلاژتوریست و سینما آفریقا در حال اکران است.

«سال دوم دانشکده من»

فیلمی به کارگردانی رسول صدرعاملی، تهیه‌کنندگی مسعود ردایی و نویسندگی پرویز شهبازی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله علی مصفا، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش‌خلق، علی استادی و افشین هاشمی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:« مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده معماری هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روند و...»

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و سینما آفریقا در حال اکران است.

«درخونگاه»

«درخونگاه» فیلمی به کارگردانی سیاوش اسعدی، نویسندگی نیما نادری و سیاوش اسعدی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله امین حیایی، ژاله صامتی، محمود جعفری، منصور شهبازی، علی استادی و پانته‌آ پناهی‌ها ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:« ظهری می‌آید تا بسازد! اگر نبازد... رضا پس از هشت سال کار کردن در ژاپن، به محله‌شان به نام «درخونگاه» برمی‌گردد که ...»

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی اطلس،گلشن و ویلاژتوریست در حال اکران است.

«پیلوت»

«پیلوت» فیلمی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، بهدخت ولیان، سعید آقاخانی، پانیپال شومون و پریوش نظریه ایفای نقش می‌کنند.

داستان این فیلم روایتگر یک مرده کش است.

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی اطلس، گلشن و ویلاژتوریست در حال اکران است.

«ماجرای نیم‌روز 2: رد خون»

رد خون، دنباله فیلم سینمایی ماجرای نیم‌روز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله جواد عزتی،بهنوش طباطبایی، هادی حجازی‌فر، محسن کیایی و هستی مهدوی ایفای نقش می‌کنند.

روایت کلی این فیلم پیرامون اتفاق‌های بعد از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ و عملیات مرصاد است.

نیروهای امنیتی ایران متوجه حضور نفوذی‌های سازمان مجاهدین خلق در جبهه می‌شوند. با ارسال دو مامور امنیتی به بغداد می‌خواهند قبل از شروع عملیات فروغ جاویدان، عباس زریباف فرمانده این عملیات را ترور کنند. اما داستان طور دیگری رقم می‌خورد…

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی اطلس، گلشن، ویلاژتوریست، سینما آفریقا و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«مردی بدون سایه»

«مردی بدون سایه» فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیر اندیش و نادر فلاح ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که:« ماهان کوشیار درگیر ساخت مستندی درباره خشونت‌های خانوادگی و قتل‌های ناموسی است که زندگی خود را تحت تاثیر قرار می‌دهد…»

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و سینما آفریقا در حال اکران است.

«ایده اصلی»

«ایده اصلی» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و نویسندگی امیر عربی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان، ساره بیات و شهباز نوشیر ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که:« ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده‌اند، شرکت‌ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده‌اند. مهندس سعید پارسا که چندسالی است از همسرش رویا عضدی جدا شده و رئیس یکی از شرکت‌های حاضر در مناقصه است. دیگران نیز با اهداف متفاوت سعی در برنده شدن در این مناقصه سرنوشت ساز را دارند. رسیدن به موفقیت برای آدم‌های این قصه منجر به پیچیدگی‌هایی در روایت آن می‌شود.»

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی اطلس، گلشن و ویلاژتوریست در حال اکران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری فیلم سینما تئاتر تعطیلات مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روابط عمومی فیلم سینمایی «مست عشق» با انتشار بیانیه‌ای از تأخیر در اکران این فیلم سینمایی خبر داد.

در متن این اطلاعیه کوتاه آمده است: «به آگاهی علاقه‌مندان فیلم سینمایی «مست عشق» می‌رساند به علت بروز برخی مشکلات فنی در فرآیند آماده‌سازی فیلم سینمایی «مست عشق» و ضرورت حفظ کیفیت مورد نظر سازندگان، اکران فیلم با هماهنگی مدیر محترم اداره نظارت سازمان سینمایی و دبیر محترم شورای صنفی اکران، با یک هفته تأخیر از تاریخ پنجم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

امیدواریم آنچه به شما ملت عشق تقدیم می‌گردد، درخور نگاهتان باشد. شایسته ذکر است خرید بلیط از روز یک‌شنبه دوم اردیبهشت امکانپذیر خواهد بود».

لازم به یادآوری است، پیش از این قرار بود اکران فیلم «مست عشق» از ۲۹ فروردین در سینما‌های سراسر کشور آغاز شود.

فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند  به مقطعی از زندگی مولانا حکیم و شاعر نامدار ایرانی و شمس تبریزی می‌پردازد. در این فیلم  که در سال ۱۳۹۸ در ترکیه فیلمبرداری شد، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی و جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون ترکیه ایفای نقش می‌کنند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • نمایش برخط دو فیلم سینمایی
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • اکران «مست عشق» از پنج اردیبهشت / فروش بلیط از یک شنبه
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • فیلم‌هایی که بحران آب را به تصویر کشیده‌اند
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند