Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویارویی سه تیم مدعی دانشگاه آزاد اسلامی، «تا ثبت جهانی توس» و رعد پدافند ستارگان ساری در غیاب نماینده‌ای از سوی کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته در مشهد برگزار شد. ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طی دو روز پنجشنبه و جمعه، چندین مسابقه حساس و دیدنی در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پنجشنبه دو تیم «تا ثبت جهانی توس» و رعد پدافند ستارگان ساری دیدار معوقه از هفته سوم دور برگشت لیگ برتر آزاد را مقابل هم برگزار کردند که دو تیم از کشتی‌گیران مدعی و ملی‌پوش خود استفاده کردند.

صبح و بعدازظهر جمعه نیز رویارویی سه رعد پدافند ستارگان ساری، «تا ثبت جهانی توس» و تیم دانشگاه آزاد اسلامی از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بود و البته تیم هیئت کشتی خرم‌آباد نیز در این رقابت حضور داشت که درنهایت «تا ثبت جهانی توس» هر سه مسابقه خود را با برد پشت سر گذاشت، رعد ستارگان به یک پیروزی و دو شکست رسید. دانشگاه آزاد یک شکست و یک پیروزی در کارنامه‌اش ثبت شد و تیم هیئت کشتی خرم‌آباد هر دو مسابقه خود را با شکست تمام کرد.

با وجودی که حسن یزدانی (تیم توس)، بهمن تیموری و یدالله محبی (رعد پدافند) و امیرمحمد یزدانی و رضا افضلی (دانشگاه آزاد) به عنوان ملی‌پوش در ترکیب تیم‌های‌شان حضور داشتند و کشتی‌گیران مدعی و جوانی چون علیرضا سرلک، حسین شهبازی، امیرحسین مقصودی، عباس فروتن و... نیز در این رقابت‌ها روی تشک رفتند و با توجه به استفاده دو تیم توس و ساری از کشتی‌گیران خارجی،در برخی اوزان شاهد رقابت کشتی‌گیران داخلی و خارجی بودیم، اما نماینده‌ای از سوی کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در مشهد حضور نداشت که رقابت‌ها را زیر نظر داشته باشد.

این در حالی است که پیش از این عنوان شده بود که اعضای کادرفنی تیم ملی قرار است همه رقابت‌های لیگ برتر را زیر نظر بگیرند و به تعدادی از کشتی‌گیران نیز براساس عملکردشان در لیگ برتر سهمیه جام تختی داده شود.

مسابقات کشتی پهلوانی خراسان شمالی به روایت تصویرهادی: برای کشتی گرفتن با پتریاشویلی در ایران خیلی مشتاقمعیادت حسن رحیمی از دارنده مدال برنز کشتی نوجوانان جهان



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اشتباهات گروه داوری مبارزه فرانک چامیزو و توران بایراموف در گزینشی اروپایی را با محرومیت مواجه کرد اما نتیجه کشتی را با استناد به قوانین، تغییر نداد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از مبارزه جنجالی فرانک چامیزوی ایتالیایی و توران بایراموف آذربایجانی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات گزینشی اروپایی، فدراسیون کشتی ایتالیا نسبت به داوری این مبارزه به اتحادیه جهانی شکایت کرد که UWW نیز گروه ویژه‌ای را برای بازبینی این مبارزه مشخص کرد.

اتحادیه جهانی در این خصوص امروز اعلام کرد که کمیته انضباطی UWW هیئت داوران این مبارزه را به دلیل نقض مقررات به حالت تعلیق درآورده است که در رأس آنها چی‌چی‌اوغلو مدرس مطرح کشور ترکیه است که همره با رومن پابلوف داور اوکراینی این مبارزه، تا 31 دسامبر 2024 معلق شده‌اند.

سایوان تا 30 سپتامبر 2024 و رئیس تشک مسابقه تا 30 جون 2024 معلق شده‌اند. بوعزیز و گوسل هم تا 30جون معلق هستند.

با این وجود، اتحادیه جهانی بایراموف را همچنان برنده این مبارزه عنوان کرده با استناد به ماده 53 قوانین بین‌المللی کشتی که تحت هیچ شرایطی نتیجه مسابقه بعد از بالا رفتن دست یک کشتی‌گیر تغییر نخواهد کرد.

تنها امتیازی که برای چامیزو در نظر گرفته شده، این است که یک سید نامبر وان برای او در مسابقات گزینشی آخر در ترکیه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور