Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@14:05:48 GMT

رکوردی دیگر برای فروشگاه آنلاین آمازون

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۰۷۱۲

رکوردی دیگر برای فروشگاه آنلاین آمازون

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایبنا، سازمان بوکر مسئول صدور شابک (شماره استاندارد بین‌المللی کتاب) در آمریکا گزارش سالیانه از کتاب‌های منتشر شده با شابک بین‌المللی را اعلام کرد. طبق اعلام این سازمان کتاب‌های دارای شابک (ISBN) در سال گذشته به میزان ۴۰درصد افزایش داشته است.

طبق اعلامیه که سازمان بوکر اعلام کرده است شرکت آمازون بیشترین سهم را در کتاب‌های شابک گرفته دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۶۷۷۷۸۱ کتاب شماره بین‌المللی کتاب گرفتند که از این میزان حدود ۱۴۱۶۳۸۴ جلد کتاب در آمازون به فروش رفته است.

بوکر یکی از دلایل افزایش کتاب‌های منتشر شده با شابک را ایجاد سرویس کریت اسپیس آمازون اعلام کرده است که به نویسندگان اجازه می‌دهد کتاب‌های الکترونیک را مثل کتاب‌های چاپی با شماره استاندارد بین‌المللی منتشر کنند.

بر اساس تحلیل سازمان بوکر افزایش ۴۰درصدی کتاب‌های شابک‌دار به خاطر رشد نویسندگان خودنشری در فضای مجازی است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آمازون فروشگاه آنلاین آمازون شابک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پنج هزار پارکینگ در مصلی امام خمینی(ره) برای عموم/ مردم دسترسی‌های متنوع‌تری به نمایشگاه کتاب خواهند داشت

در بازدید مدیران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از مجموعه مصلی امام خمینی(ره)، مشخص شد که تعداد پارکینگ‌های قابل استفاده برای عموم مردم در این نمایشگاه نسبت به دوره‌های افزایش پنج هزار دستگاهی داشته است

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، قائم مقام و مدیران سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سه شنبه (هفتم فروردین ۱۴۰۳)  از بخش‌های مختلف مصلی امام خمینی (ره) بازدید کردند.

علی رمضانی، قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه در این بازدید با بیان اینکه پیشرفت مصلی امام خمینی (ره) مسرت‌بخش است، گفت: امسال مردم جلوه‌های جدیدی از پیشرفت را در این مجموعه خواهند دید که اضافه شدن محیط‌های مسقف جدید و امکانات رفاهی و بهداشتی، باز شدن در‌ب‌های ورودی جدید، اختصاص پارکینگ‌های بیشتر به مردم و بازدیدکنندگان و... از جمله این پیشرفت‌هاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و افزود: خوشبختانه از سال گذشته فضای مشارکت گرفتن از عموم مردم برای اداره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شده است. طبیعتا در بخش‌هایی از نمایشگاه می‌شود از مشارکت مردم استفاده کرد.

در این بازدید مشخص شد قریب به پنج هزار پارکینگ نسبت به سال گذشته در بخش مرکزی و جنوبی مصلی امام خمینی (ره) افزوده شده است. بنا به اظهارات مسئولین مصلی از نظر تهویه نیز شرایط شبستان اصلی نسبت به نمایشگاه سی‌وچهارم بهبود‌هایی را به خود خواهد دید.

تسریع در آماده سازی نقشه کلی جانمایی غرفه‌ها، تنظیم جدول زمان‌بندی تحویل بخش‌ها، توجه به افزایش ایمنی، امنیت و رفاه در بخش‌های مختلف، اجرای ایده‌های برگزیده رویداد «نمایشگاه دوست داشتنی من» در دوره سی‌وپنجم نمایشگاه، بهره مندی از شعار سال در عملیات اجرایی نمایشگاه، تعامل با صدا و سیما و سایر رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم و... از جمله موضوعات مطرح شده در این بازدید و جلسه ارزیابی پس از آن بود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پیمان ماهری پور داور مسابقه مردان آهنین کیست و چه رکوردی دارد؟
  • دادگاه عالی اروپا آمازون را محکوم کرد/ تشدید قانون خدمات دیجیتال
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • درخواست کاردار ایران درباره نمایندگان رژیم صهیونیستی
  • اخراج نمایندگان رژیم اسرائیل از تمامی سازمان‌های بین المللی
  • افزایش پنج هزار پارکینگ در مصلی امام خمینی(ره) برای عموم/ مردم دسترسی‌های متنوع‌تری به نمایشگاه کتاب خواهند داشت
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد