Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@11:04:36 GMT

سیب زمینی بزرگی که تبدیل به خانه شد! (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۰۷۷۶

سیب زمینی بزرگی که تبدیل به خانه شد! (+عکس)

توسعه دهندگان خانه‌های کوچک در ایالت آیداهو، یک سیب زمینی بزرگ را به عنوان خانه ـ  هتلی قابل اجاره در سایت اجاره املاک Airbnb معرفی کرده اند.

خانه هتل Big Idaho Potato Hotel یک سازه به شکل سیب زمینی غول پیکر است که وزن آن به شش تُن می‌رسد. هدف از ساخت این خانه ترویج مصرف سیب زمینی در ایالات متحده آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خانه از آهن، گچ و بتون ساخته شده و در یک فضای باز در دامنه‌های کوه Owyhee و در روستای South Boise ایالات متحده قرار دارد.

طراحی این سیب زمینی گنجایش زندگی برای دو نفر را دارد و با دکور‌های داخلی زیبا تزیین شده است. یک تختخواب بزرگ، حمام و آشپزخانه کوچک، شومینه و تهویه هوا از ویژگی‌های خانه سیب زمینی به شمار می‌روند.

_______________________________________________________________________________

بیشتر بخوانید: بزرگترین سیب زمینی دنیا (عکس)

_______________________________________________________________________________

طول آن ۲۸ و عرض آن ۱۲ فوت است و توسط کمیسیون سیب زمینی ایالت آیداهو برای ترویج مصرف سیب زمینی که سرشار از فیبر و پتاسیم است و جزو گیاهان مفید به شمار می‌رود، ساخته شده است.

منبع: تابناک با تو

این سیب زمینی شش سال روی کامیون نصب شده و سیّار بود، اعضای کمیسیون سیب زمینی با خود فکر کردند که این کار می‌تواند پتانسیل‌های شگفت انگیزی داشته باشد و بالأخره کریستی وولف، توسعه دهنده خانه‌های کوچک، ایده فوق العاده تبدیل سیب زمینی بزرگ به یک خانه-هتل دنج را مطرح کرد.

اقامت در هتل برای یک روز ۲۰۰ دلار قیمت دارد، به همراه ۳۱ دلار برای هزینه خدمات و ۱۶ دلار برای مالیات و هزینه‌های جانبی و...، و در نهایت قیمت کل برای یک شب اقامت در آن ۲۴۷ دلار است.

گفتنی است، آیداهو به به خاطر تولید زیاد سیب زمینی به «ایالت سیب زمینی» معروف است و سیب زمینی آیداهو یک نوع معروف در جهان است. بیش از ۳۰ نوع مختلف سیب زمینی در این ایالت کاشته می‌شود که رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف دارند. آب و هوا، خاک حاصلخیز آتشفشانی و آبدهی متمایز آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند.

_______________________________________________________________________________

بیشتر بخوانید: فواید شگفت انگیز آب سیب زمینی برای سلامتی

_______________________________________________________________________________

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سیب زمینی بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پخت پیراشکی سیب زمینی و سبزیجات به سبک زوج غارنشین افغان (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت یک غذای محلی با مرغ و سیب زمینی توسط یک خانواده غارنشین افغان (فیلم) پخت نان ساجی و دمپخت مرغ توسط یک زوج مسن غارنشین افغان (فیلم) پخت نان و کباب تابه‌ای با گوشت بره و گاو به سبک غارنشین افغان (فیلم)

دیگر خبرها

  • علی خطیر: روز بزرگی بود و نمی‌دانید چقدر خوشحال هستم / فیلم
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • نحوه پخت پیراشکی سیب زمینی و سبزیجات به سبک زوج غارنشین افغان (فیلم)
  • بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است
  • سفر به تهران قدیم؛ شیره‌کش‌خانه‌های سیار در تهران لو رفتند(+عکس)
  • سوئیس بخش بزرگی از دارایی‌های مسدود شده روسیه را آزاد کرد
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد