Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبیب جعفرزاده معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، با بیان اینکه ماهیانه حدود ۸ و نیم میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان این استان پرداخت می‌شود گفت: هم اکنون بیش از ۷۱ هزار نیازمند و مددجو در این استان از این کمک‌ها برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه از نیمه دوم امسال مستمری مددجویان این نهاد ۲۰ درصد افزایش داشته است بیان کرد: پرداخت کمک معیشت و مستمری تنها یکی از خدمات این نهاد به مددجویان است.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام به افزایش تعداد مستمری بگیران این نهاد در قالب تبصره ۱۴ اشاره کرد و ادامه داد: در حالی که تا آبان ۹۷ جمعیت تحت حمایتی این نهاد در استان در حال کاهش و حدود ۲۰ هزار خانوار بود در قالب همین تبصره جمعیت این مددجویان به حدود ۲۹ هزار نفر رسیده است.

جعفرزاده با بیان اینکه تحت حمایت قرار دادن این خانواده‌ها بخاطر مشکلات مالی و اقتصادی بوده است افزود: هدف اصلی از تحت حمایت قرار دادن این خانواده‌ها این است که این نهاد در آینده از طریق اشتغال و کارآفرینی زمینه توانمندسازی این خانواده‌ها را فراهم نماید.

انتهای پیام/د

پرداخت کمک معیشت به نیازمندان ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا باوقار صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رسالت کمیته امداد خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه است تا طعم شیرین خدمت بی‌منت را بچشند.

وی افزود: همواره به وجود کمیته امداد و برنامه‌های حمایتی و تنوع خدمات آن افتخار می‌کنیم و این نهاد ارزشمند مایه فخر و مباهات همه ما است.

حجت‌الاسلام باوقار بیان کرد: در کنار دعا برای کارگزاران این مجموعه ارزشی، همواره به خدمت‌گذاران صدیق سنگر رفع مشکلات محرومان به ویژه در نهاد کمیته امداد، غبطه می‌خوریم و امیدواریم اجر و پاداش آنها بی‌انتها باشد.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: امام راحل (ره) با اخلاصی تمام و باور و اعتقاد عمیق، در سال ۵۷ دستور شکل‌گیری کمیته امداد را داد تا این نهاد بتواند خادمی لایق و شایسته برای محرومان و نیازمندان باشد.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت این نهاد را مرهون نفس پاک امام و اخلاص بنیانگذار کبیر انقلاب می‌دانیم و در عرصه محرومیت زدایی به ویژه توانمندسازی، اشتغال‌زایی، تامین مسکن و رفع نیازمندی موردی گروه‌های آسیب‌پذیر، فعالیت کمیته امداد بی‌نظیر بوده است.

باوقار افزود: فعالیت‌های خوبی را در سال گذشته در شهرستان مشگین شهر به همت و همراهی کمیته امداد شاهد بودیم و باید این فعالیت‌ها به صورت موثر و روشنگرانه تبیین و تشریح شود.

کد خبر 6087033

دیگر خبرها

  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد