Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همزمان با هفته وحدت در شهرستان زابل برگزار می‌شود. ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم اززاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی اظهار داشت: در تلاشیم رخدادهای فرهنگی و هنری نه تنها در گستره استانی بلکه سراسری را با کمک مسئولان در شهرستان‌ها برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ظرفیت دانشگاه زابل و همچنین دانشکده هنر و وجود رشته نمایش در این دانشگاه، تصمیم به برگزاری جشنواره تئاتر استانی در این شهرستان گرفته شده است. بنابراین بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان از 22 تا  24 آبان همزمان با هفته وحدت با همکاری دانشگاه زابل در شهرستان زابل برگزار می‌شود.

همدان| دومین روز از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به روایت تصویرهمدان| وزیر ارشاد: نهادهای آموزشی حضور مؤثر تئاتر را در مدارس تقویت کنند13 نمایش در روز دوم جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان بر روی صحنه می‌رود

وی با اشاره به اینکه می‌توان از ظرفیت بالای اساتید تئاتر دانشگاه زابل در زمینه داوری و یا کارشناس نقد و بررسی بهره گرفت، افزود: این دانشگاه با وجود فضای مناسب  و سالن‌های متعدد آمادگی کامل خود را جهت میزبانی هنرمندان تئاتر استان اعلام کرده است.

وی بیان کرد: هیئت انتخاب این جشنواره متشکل از هنرمندان «حسن خمری، عزیزاله فخر براهویی و فرشته انصاری» از 16 آبان کار خود را آغاز کرده است. 25 اثر نمایشی از شهرستان‌های زهک، زابل، ایرانشهر، زاهدان، سرباز، سراوان و نیکشهر متقاضی شرکت در جشنواره هستند.

انتهای پیام/391/ز

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان حضور دارند.

پیام احمدی افزود: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

وی گفت: در بازبینی آثار برای پانزدهمین جشنواره ۴ اثر از استان مورد بازبینی قرار گرفت که ۲ اثر از آثار به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

احمدی یادآور شد: بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان تحت حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد هستند که ۳۳ گروه از این گروه‌ها در همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد شرکت کرده اند.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد