Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیلی خواه بابیان اینکه امسال ۵۰ فرصت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف برای استان تعریف‌شده است گفت: از این تعداد ۲۴ مورد در صنعت و معدن، ۱۳ مورد در کشاورزی و پنج طرح دیگر در حوزه زیرساختی را شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،«امیر خلیلی خواه» در جلسه شورای برنامه‌ریزی، توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان با بیان اینکه معادل ۴۳۰ میلیارد تومان وصول مالیاتی استان سمنان در سال گذشته بود پیش بینی کرد: امسال این میزان به ۵۰۰ میلیارد تومان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان درآمدهای مالیاتی استان را بر اساس داده‌های سرمایه‌گذاری کمتر از چهار درصد تولید ناخالص داخلی اعلام کردوافزود: با این رویه امکان اثرگذاری در حوزه اقتصادی با توجه به شعار سال نیست لذا می‌بایست به دنبال جذب سرمایه بنیادهای توسعه‌ای بود.

 

خلیلی خواه ضمن بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان سمنان با مشارکت بنیادهای توسعه‌ای و ظرفیت‌های بومی خواهد بود، تصریح کرد: این طرح‌ها برای پنج هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال‌زایی به همراه خواهد داشت و از سویی شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار این طرح‌ها را شامل می‌شود.

 

وی ضمن بیان اینکه طرح توسعه میامی برای رفع محرومیت به‌طور جد پیگیری می‌شود، افزود: از این تعداد ۱۳ طرح سرمایه‌گذاری برای این شهرستان خواهد بود که ۱۷ نهاد توسعه‌ای برای اجرای آن‌ها پیش‌بینی‌شده است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان مجلس راهپیمایی 13 آبان روز 13 آبان آغاز امامت امام زمان عج فرصت های سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر محمد علی شاه حسینی در کارگروه توسعه صادرات استان با موضوع بررسی فرصت‌ها، موانع و راهکارهای توسعه روابط اقتصادی با آفریقا با تبیین اهمیت و جایگاه آفریقا در سیاست خارجی ایران، این قاره را سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های ایرانی و به‌ویژه یزدی توصیف کرد.

دیگر خبرها

  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان
  • بازنشستگان و تجربه سرمایه‌گذاری موفق در هم‌ساز