Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی اشتاد سازه مشهد هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان را با برد پشت سر گذاشت و ارشیا شید طرقبه و شاندیز مقابل حریف به میدان نرفت.

به گزارش ایسنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان برگزار شد و در این هفته، اشتادسازه مشهد در سالن شهید فیاض بخش مشهد به مصاف فولاد مبارکه سپاهان رفت که در پایان موفق شد با نتیجه ۲۳ بر ۱۷ حریف را مغلوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتاد سازه مشهد با این نتیجه ۴ امتیازی شد اما به دلیل باخت مقابل تاسیسات دریایی تهران و محاسبه بازی رودررو، پس از این تیم و در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

ارشیا شید طرقبه و شاندیز نیز برابر نفت و گاز گچساران حاضر نشد و این دیدار به دلیل عدم حضور نماینده خراسان رضوی لغو شد. ارشیا شید طرقبه و شاندیز تاکنون موفق به کسب امتیاز نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روزها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیمهای مختلف لیگ برتری را دارد، در سالهای گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه 1360 به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

کد خبر 846962 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!