Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@15:28:36 GMT

بهره برداری از ۳ طرح عمرانی در قم 

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۲۱۶۳

بهره برداری از ۳ طرح عمرانی در قم 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، افتتاح پروژه تصفیه خانه تأمین آب فضای سبز دانشگاه قم، افتتاح فاز اول سرای دانشجویان متأهل و همچنین کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی مجموعه رفاهی فرهنگی پردیس خواهران دانشگاه قم از جمله طرح‌هایی است که وزیر علوم دراین دانشگاه کلنگ زنی و به بهره برداری رساند. افتتاح طرح مهم تصفیه خانه تأمین آب فضای سبز دانشگاه با اعتباری ۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت سبز وزارت علوم و با توان تصفیه روزانه ۶۰۰ متر مکعب، برای تأمین آب مورد نیاز فضای سبز دانشگاه از جمله طرح‌هایی است که به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به کمبود شدید منابع آب شیرین در استان قم، استفاده از روش‌های نوین آبیاری، جایگزینی آبیاری با آب‌های سطحی جمع‌آوری شده و آب خام حاصل از تصفیه از مهمترین برنامه‌های دانشگاه‌ها در راستای برنامه‌های کلان ملی و استانی مدیریت سبز بوده ‌است. همچنین صبح امروز با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری از ۱۰ واحد خوابگاهی برای دانشجویان متأهل بهره برداری شد. این واحدها به همت یک خیر و مشارکت دانشگاه، در واحدهای ۶۰ متری و با هزینه  ۱۷ میلیارد ریال ساخته شده ‌است.

کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی مجموعه رفاهی فرهنگی پردیس خواهران دانشگاه قم از دیگر طرح‌هایی است که توسط منصور غلامی به زمین زده شد. این مجموعه با همت و مشارکت خیرین دانشگاه ساز به منظور توسعه امکانات رفاهی و فرهنگی بانوان دانشگاهی ساخته خواهد شد.

کد خبر 462163 برچسب‌ها استان قم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دوباره ایستگاه پمپاژ آب در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رییس اداره آبفای شهرستان سپیدان گفت: با تلاش بی وقفه گروه اتفاقات و بهره برداری امور آبفا شهرستان سپیدان،  الکتروپمپ و تاسیسات آبرسانی ایستگاه پمپاژ شماره ۲ روستای رودبال بخش همایجان شهرستان سپیدان که در بارندگی اخیر بر اثر رعد و برق از مدار خارج شده بود، تعویض و دوباره  در مدار بهره برداری قرار گرفت.

 حمید بختیاری افزود:با راه اندازی این ایستگاه ، مشکل آب آشامیدنی ۸۲۰ خانوار با جمعیتی افزون بر دو هزار و ۳۰۰ نفر از مردم روستای رودبال برطرف شد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دوباره ایستگاه پمپاژ آب در سپیدان
  • تعریض پل دهرود، اولین اتفاق خوب عمرانی ۱۴۰۳ مشهد
  • بهره برداری از روشنایی بلوار شهید یبلویی
  • «کوه نور صفه» بهره‌برداری می‌شود/ ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پهنه‌های تفریحی اصفهان
  • بهره‌برداری از «کوه نور صفه» در اصفهان/ ۱۰۰ میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذاری داشتیم
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • انجام ۳۳۰ عمل جراحی در بیمارستان‌های استان فارس در هشتمین روز نوروز
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر از خدمات بیمارستان دیردر ایام نوروز بهره‌مند شدند
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل