Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@12:50:17 GMT

افزایش ۱۹ درصدی تولید دفترچه بیماران نسبت به مصرف

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۲۳۶۳

‍‍‍‍‍‍

مدیرکل نام نویسی سازمان تامین اجتماعی از افزایش ۱۹ درصدی تولید دفترچه بیماران خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کریمی در ارتباط تلفنی با برنامه پیگیری شبکه خبر با بیان اینکه در مقطعی سازمان تامین اجتماعی با مشکل چاپ دفترچه بیماران مواجه بود گفت: هم اکنون نه تنها مشکلی برای تامین دفترچه بیماران وجود ندارد بلکه شاهد افزایش ۱۹ درصدی در تولید نسبت به مصرف دفترچه‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بیماران در صورت مشاهده کمبود دفترچه در کارگزاری‌ها و شعب این سازمان با شماره تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

کریمی با اشاره به اینکه تحویل دفترچه‌های درمانی این سازمان به بیمه شدگان رایگان است گفت: مراجعه کنندگان از دو طریق حضوری و غیرحضوری می‌توانند دفترچه درخواستی خود را دریافت کنند.

مدیرکل نام نویسی سازمان تامین اجتماعی گفت: از سال ۹۵ طرح حذف دفترچه در حال اجراست و هم اکنون در بیش از ۸۴ بیمارستان و مرکز بستری و ۳۰۰ مرکز سرپایی از کارت ملی برای ویزیت بیماران استفاده می‌شود و در صورت آماده شدن زیرساخت‌های بخش باقیمانده دفترچه تامین اجتماعی بطور کامل حذف خواهد شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بیمه تامین اجتماعی دفترچه کد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت

علیرضا حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد بیمه شدگان اجباری (کارگری) این استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا بهمن ماه این سال به ۲۴۹ هزار و ۲۰۱ نفر رسید که این آمار در مدت مشابه قبل از آن ۲۳۲ هزار و ۵۳۰ نفر بود و حدود ۱۶ هزار کارگر در این مدت اضافه شده است.

وی بیان کرد: جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی استان مرکزی در این مدت از ۷۵ درصد فراتر رسید و به یک میلیون و ۷۳ هزار و ۶۴۷ نفر رسید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: بیمه شدگان اصلی نیز از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا بهمن ماه این سال به ۳۵۸ هزار و ۶۶۴ نفر رسید.

حسینی اظهار کرد: تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در استان نیز در این مدت به سه هزار و ۲۴ نفر رسید که بیانگر کاهش هشت درصدی بود.

وی گفت: جمعیت مستمری بگیران (بازنشستگان، از کارافتاده‌گان و بازماندگان) نیز به ۱۱۰ هزار نفر رسید که نشان از افزایش ۱۳ درصدی دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: تعداد کارگاه‌های فعال این استان نیز از ابتدای سال گذشته تا پایان بهمن‌ماه این سال به ۲۵ هزار و ۲۰۳ کارگاه رسید که نسبت به مدت مشابه قبل از آن، ۶ و ۲۵ صدم درصد افزایش داشت.

حسینی گفت: استان مرکزی سال گذشته در راستای تعداد کارگاه‌های فعال جزو استان‌های برتر کشور بود و این مهم به دلیل افزایش تعداد بازرسین کارگاه‌ها، تعداد بازرسی‌ها و پیگیری مستمر برای شناسایی کارگاه‌هایی که کارگران خود را بیمه نکرده بودند، صورت گرفت.

وی اظهار کرد: ۲ هزار و ۲۹۰ کارگاه جدید کشفی سال گذشته (تا بهمن‌ماه) در استان مرکزی به ثبت رسید که یک‌هزار و ۵۰۰ کارگاه آن تثبیت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • افزایش ۷۰ درصدی تعداد تولدها از مادران غیر ایرانی در ۴ سال
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • افزایش ۳۵ درصدی بهره وری آب در سطح مزرعه با سامانه آبیاری قطره‌ای
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • افزایش ۲۵ درصدی تولید توت‌فرنگی در مازندران
  • کمبود زیرساخت‌های تئاتر شهر اصفهان/ رشد ۶ درصدی بودجه فرهنگی به نسبت سال گذشته
  • ابلاغ بودجه شهرداری گرگان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به پارسال