Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: رییس فدراسیون فوتبال با تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه دکتر اسماعیل حسن‌زاده در دوران تصدی ریاست کمیته انضباطی، با توجه به انتصاب وی در مسوولیت جدید به عنوان معاون قضایی و رییس حوزه ریاست رییس کل دادگستری استان تهران با استعفا نامبرده موافقت کرد.

رییس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای در پاسخ به تقاضای مجدد دادگستری استان تهران با عنایت به مسوولیت جدید حسن‌زاده در آن نهاد، با استعفا وی از ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در ابتدا در شهریورماه گذشته با مخالفت رییس فدراسیون همراه شد اما در ادامه با درخواست دوباره دادگستری استان تهران در مهرماه با آن موافقت شد.

گفتنی است،سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون در روزهای آتی معرفی خواهد شد.

کالدرون محروم شد

سرمربی پرسپولیس یک بازی از همراهی تیمش در لیگ برتر محروم شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی پس از بررسی مصاحبه گابریل کالدرون، سرمربی تیم پرسپولیس تهران با جراید مبنی بر این که "امیدوارم نتیجه در زمین فوتبال تعیین شود" که متن آن به نوعی افترا به برگزار کنندگان مسابقه فوتبال است که برای تیم خاصی نتایجش را در خارج از زمین بازی تعیین می‌کنند و پس از بررسی طبق ماده ۷۱ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، مصاحبه کالدرون را مصداق افترا و نشر اکاذیب دانسته و وی را به یک جلسه محرومیت از مسابقه رسمی تیم خود محکوم کرد.

در ضمن به ایشان تذکر داده می‌شود چنانچه این رفتار در آینده ادامه داشته باشد مجازات‌های شدیدتری برای این سرمربی در نظر گرفته می شود. این رای قطعی است.

تیم سپید رود رشت نیز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری و استفاده تماشاگران از شعارهای موهن در دیدار برابر استقلال خوزستان به پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: حسن زاده کمیته انضباطی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ از سری مسابقات لیگ برتر، این مربی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

 همچنین با اعلام کمیته انضباطی، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال برای ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • جریمه مسعود شجاعی کاهش پیدا کرد
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی