Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل سال جاری مردی جوان به مأموران پلیس مراجعه کرد و مدعی شد از سوی سه مرد ربوده شده و آنها بعد از گرفتن خودروی پرایدش و دریافت کمی پول او را رها کردند. این مرد گفت خودرو به نام همسر صیغه‌ای من بود و کسی از این موضوع به‌جز ما دو نفر خبر نداشت و من فکر می‌کنم این آدم‌ربایان از سوی همسرم اجیر شده‌ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 این مرد از همسر و پدر همسرش شکایت کرد و خواستار بازداشت آنها شد. سپس به دستور بازپرس زن جوان و پدرش بازداشت شدند. زن آرایشگر که 25ساله ‌است، به مأموران گفت از هیچ چیز خبر ندارد و اصلا کسی را اجیر نکرده ‌است و از ربوده‌شدن شوهرش زمانی باخبر شد که او را بازداشت کردند.

این ادعایی بود که پدر زن جوان نیز مطرح کرد. بررسی‌های بیشتر مأموران نشان داد آنها در زمان ربایش مرد جوان تماس مشکوکی نداشته‌اند. وقتی شاکی مشخصات آدم‌ربایان را  تشریح کرد، زن جوان به مأموران گفت: من آرایشگر هستم و با زنی آرایشگر کار می‌کنم. من از شوهرم نزد او گلایه کرده و گفته ‌بودم  پول ماشین را من دادم و حالا شوهرم ماشین را نمی‌دهد که سوار شوم اما من خواستار ربایش شوهرم نبودم و درخواستی هم از این زن نداشتم اما مشخصاتی که شوهر صیغه‌ام می‌گوید، مشخصات شوهر آن زن است.

وقتی مأموران سراغ شوهر زن آرایشگر رفتند و او را بازداشت کردند، او به آدم‌ربایی اعتراف کرد و گفت: همسرم از من خواست مرد جوان را بدزدم و از او پول بگیرم. من هم برای این کار از دو دوستم کمک گرفتم. این مرد گفت: همسرم برایم تعریف کرد همکاری در آرایشگاه دارد که شوهرش به او ظلم کرده و پول‌هایش را گرفته و با آن ماشین خریده است و حالا ماشین را نمی‌دهد. به من گفت وقتی این مرد آن‌قدر بدجنس است باید حال او را بگیریم. من هم قبول کردم و با خودم گفتم اگر این مرد را بدزدم و وادارش کنم که ماشین را به همسرش پس دهد و کمی هم خودم از او پول بگیرم، مشکل مالی‌ام هم حل می‌شود.

متهم ادامه داد: با دوستانم صحبت کردم و ما شوهر صیغه‌ای همکار همسرم را دزدیدیم و او هم قبول کرد که پول بدهد و ماشین را هم از او گرفتیم و رهایش کردیم اما فکر نمی‌کردیم او از ما شکایت کند. پرونده با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست به شعبه 6 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهمان پای میز محاکمه رفتند. مرد شاکی که نسبت به همسر و پدر همسرش اعلام گذشت کرده ‌بود، گفت: بعد از این ماجرا من و همسرم از هم جدا شدیم اما وقتی دیدم او و پدرش بی‌گناه هستند، اعلام گذشت کردم و شکایتم را پس گرفتم اما از سه مرد دیگر شکایت دارم و خواستار مجازات آنها هستم. سپس متهمان در جایگاه حاضر شدند و دفاعیات خود را مطرح کردند. با پایان جلسه دادگاه قضات شعبه 6 برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

منبع: روزنامه شرق

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سعید یوسفی فعال از دستگیری زنی جوان که بر اثر اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید: قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش

وی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی ماموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلا زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده‌اند.

یوسفی فعال با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری، افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228343 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • سرقت برای انتقام!
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند