Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدانپناه ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای تکمیل این پروژه، دو میلیارد تومان نیاز است که با تامین این مبلغ پروژه تا دهه فجر آماده بهره براری خواهد بود.

وی بیان داشت: در مجموع ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان کهگیلویه در حال اچجرا است.

یزدانپناه تصریح کرد: در راستای اجرای پروژه کلینیک درمانی شهر دهدشت تاکنون بیش از چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاشهای انجام شده و تامین اعتبار لازم، امید است که این ۱۲ پروژه تا دهه فجر به بهره برداری برسند.

یزدانپناه تصریح کرد: توسعه زیرساختهای بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف استان در راستای افزایش سلامت جامعه و مردم انجام می شود و در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نخواهیم کرد.

کد خبر 4767198

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان زلزله ایلام شهرکرد گرگان پدافند غیرعامل تئاتر کودک و نوجوان بیرجند خطبه های نماز جمعه شیراز قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش یک میلیون تن محصولات کشاورزی در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه عظیم شبکه اصلی پایاب سد خداآفرین یک میلیون تن به تولید محصولات کشاورزی استان اردبیل افزوده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سید حامد عاملی عصر امروز در جریان بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های پایاب سدها در اردبیل، اظهار داشت: شبکه اصلی پایاب سد خداآفرین تا آخر شهریورماه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد تا میزان تولید محصولات کشاورزی با ارزش افزوده بیشتر تا یک میلیون تن ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: تکمیل این پروژه و افزایش تولید محصولات به تولید ثروت کشاورزان و اهالی شمال استان کمک کرده و در کنار آن فرصت اشتغال بیشتری را برای جوانان بیکار منطقه به وجود می‌آورد.

استاندار اردبیل گفت: در گام نخست تا 500 هزار تن و در گام نهایی یک میلیون تن به تولید محصولات کشاورزی استان با بهره‌برداری از این پروژه افزوده می‌شود که شامل 36 هزار و 700 هکتار اراضی مستعدی است که به کشت آبی خواهد رفت.

عاملی افزود: 60 هزار میلیارد تومان منابع برای تکمیل این پروژه تأمین شده و انتظار می‌رود جهاد کشاورزی با همکاری آب منطقه‌ای بتوانند این پروژه مهم و زیربنایی را در قالب چهار ناحیه عمرانی تکمیل و آماده بهره‌برداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 300 هزار میلیارد تومان تا آخر شهریورماه برای این پروژه عظیم هزینه خواهد شد تا بعد از سال‌ها انتظار بهره‌برداران بتوانند از مزایای شبکه اصلی و فرعی پایاب سد خداآفرین استفاده کنند.

استاندار اردبیل اضافه کرد: در کنار این پروژه عظیم، تا 20 روز آینده شبکه آبیاری سد عمارت نیز به بهره‌برداری خواهد رسید تا صاحبان 750 هکتار اراضی دره‌رود بتوانند از این طرح آبی، خاکی استفاده کرده و به افزایش تولید محصولات خود کمک کنند.

عاملی بیان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی توسعه استان توجه به بخش کشاورزی به ویژه افزایش ظرفیت تولید محصولات زراعی، باغی و گلخانه‌ای است که در این راستا شمال استان اردبیل منبع و مرکز تولید و تحول در این حوزه خواهد بود.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل یادآور شد: امیدواریم با همتی که دولت سیزدهم در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دارد، بتوانیم فرصت بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام این بخش را انجام داده و با تکمیل و راه‌اندازی آن به افزایش تولید و صادرات محصولات کشاورزی کمکی جدی داشته باشیم.

انتهای پیام/131/

دیگر خبرها

  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • ارایه خدمت پزشکی و بهداشتی ارتش در گچساران
  • افزایش یک میلیون تن محصولات کشاورزی در اردبیل
  • فاز یک خط ۳ تا مرداد بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • راه اندازی نخستین کلینیک درمانی «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه
  • غیرفعال بودن سه کلینیک درمانی در قزوین
  • راه آهن رشت بندرکاسپین آماده بهره برداری است