Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:50:12 GMT

عنوان چهارمی تفنگ بادی دختران به تیم ایران رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۳۱۷۱

عنوان چهارمی تفنگ بادی دختران به تیم ایران رسید

با برگزاری رقابت‌های تفنگ بادی قهرمانی آسیا در بخش دختران، تیم تیراندازی ایران به عنوان چهارمی دست یافت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، 3 ملی پوش کشورمان در رشته تفنگ بادی متشکل از نورا کسری، فاطمه عبدالهی و پرنیان بابایی توانستند با 1856 امتیاز بعد از تیم‌های چین، کره جنوبی و هند به عنوان چهارمی آسیا دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

در این رشته نورا کسری با اختلاف خیلی کم با 620 امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت و از فینال بازماند. عبدالهی و بابایی نیز با 619.6 و 616.6 امتیاز دهم و دوازدهم آسیا شدند.

 

پیش از این نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان در تفنگ بادی و هانیه رستمیان در تپانچه بادی و فاطمه کرم زاده در تفنگ سه وضعیت موفق به کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو شده‌اند.

 

چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک از 14 تا 23 آبان ماه در شهر دوحه قطر در حال برگزاری است.

 

  تیراندازی (اسلحه)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیراندازی اسلحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

کویت نیز مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت تا تیم ملی فوتسال کشورمان، با کسب هر ۹ امتیاز ممکن راهی دور حذفی جام ملت‌های آسیا شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتسال ایران و کویت از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه - به وقت ایران) در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک بانکوک به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 4 بر صفر تیم کشورمان همراه بود.

سفال‌منش: تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟ تشنه این بازی هستیم

عبدالرحمان بازیکن تیم کویت در دقایق ابتدایی مسابقه، دروازه تیم خودی را به اشتباه گشود و در ادامه، سالار آقاپور گل دوم را برای ایران به ثمر رساند. در نیمه دوم نیز سعید احمد عباسی دو بار موفق به گلزنی شد تا پیروزی شاگردان وحید شمسایی را قاطع‌تر کند و با چهار امتیاز، در صدر جدول آقای گلی جام بایستد.

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن

با این نتیجه، تیم ملی کشورمان با 9 امتیاز و به‌عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. ایران در این دور مقابل تیم دوم گروه C یعنی قرقیزستان صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • الفتی، اولین المپیکی تاریخ ژیمناستیک ایران شد
  • دختران فوتبال ایران، ترکمنستان را هفت‌تایی کردند
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران/ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی