Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@20:20:55 GMT

◄ مزایده هواپیمای MD هواپیمایی سهند منتفی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۳۵۳۳

◄ مزایده هواپیمای MD هواپیمایی سهند منتفی شد

تین نیوز

مزایده هواپیمای شرکت سهند آسیا با توجه به توافق طرفین دعوی منتفی شد.

به گزارش تین نیوز، چندی پیش خبری در این شبکه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه هواپیمای شرکت هواپیمایی سهند آسیا به علت بدهی به یک شرکت ارائه دهنده خدمات و سرویس های هواپیمایی با رأی دادگستری به مزایده گذاشته خواهد شد.

بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده بود یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات و سرویس های هواپیما به علت بدهی شرکت سهند اقدام به توقیف و مزایده هواپیمای این شرکت کرده بود که این هواپیما از نوع MD 82 بوده که مجهز به دو دستگاه موتور جت از نوع 219 JT8D است که خط تولید این نوع هواپیما از سال‌های پیش متوقف شده است و در برخی کشورها از جمله ایران در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس جزئیاتی که در رأی دادگستری استان تهران اعلام شده است، این هواپیما متعلق به شرکت سهند آسیا بوده و قبل از توقیف، فعالیت پروازی آن به صورت اجاره‌ای توسط شرکت هواپیمایی تابان انجام می‌گرفت.

مراسم مزاید هواپیمای شرکت سهند قرار بود فردا (18 آبان ماه) ساعت ۱۳ توسط شعبه ۲۱ دادگاه عمومی تهران برگزرا شود که ظاهرا بر اساس اعلام روابط عمومی این شرکت با توجه به توافق طرفین دعوی ، موضوع مزایده در مورد هواپیمای شرکت سهند آسیا، منتفی اعلام شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز‌های شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی

چند شرکت هواپیمایی اروپایی پرواز‌های خود را از اراضی اشغالی و به مقصد اراضی اشغالی لغو کردند.

به گزارش مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از اقدام شرکت‌های هواپیمایی هلند، سوئیس، اتریش و شرکت لوفتانزا در لغو پرواز‌های امروز خود از اراضی اشغالی و به مقصد اراضی اشغالی خبر دادند.

شب گذشته منابع عبری زبان از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در شهر اشغالی ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند و برخی منابع نیز وقوع انفجار در ایلات را تأیید کردند.

علاوه بر ایلات، دیگر شهر‌های اشغالی فلسطین نیز در ساعت‌های شامگاهی پنجشنبه شاهد حمله‌های راکتی و موشکی بوده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند یک موشک از شمال نوار غزه به شهر اشغالی عسقلان شلیک شده است.

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ترکش‌‌ جنگ بر تن شرکت‌ های گردشگری
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • اختصاصی: پنجم اردیبهشت روز تاریخی فوتبال ایران