Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@05:56:33 GMT

دختران مکانیک در شهرزیبا +فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۳۶۲۲

رویداد۲۴ کیانا یاراحمدی و نیلوفر فرهمند دو دختر ۲۹ ساله ایرانی مدتی است در یک تعمیرگاه مشغول یادگیری فنون مکانیکی هستند.

کیانا حقوق خوانده و نیلوفر در رشته گرافیک مدرک کارشناسی دارد.

این دو دختر جوان می‌گویند که می‌خواهند پس از آموزش و یادگیری این شغل، برای خود یک گاراژ راه بیندازند.

آن‌ها ۵ ماهی می‌شود که در گاراژ استقلال در یکی از محلات غرب تهران مشغول به کار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اگر این روز‌ها سری به گاراژ استقلال بزنید می‌توانید این دو دختر ۲۹ ساله علاقه‌مند به کار مکانیک را ببینید. آن‌ها در این ۵ ماه مشغول کارآموزی بودند و حالا بیش از گذشته به حرفه مکانیکی اشراف دارند.

حضور ۵ ماهه این دو دوست از آنجا مورد توجه قرار گرفت که به توصیه دوستانشان تصمیم گرفتند تا تجربه حضور خود در مکانیکی را در صفحات مجازی به اشتراک بگذارند.

کیانا و نیلوفر بنا به علاقه شخصی خود به فراگیری، حرفه تعمیر خودرو را شروع کردند. آن‌ها ۵ ماهی است که تقریبا بدون تعطیلی روزانه از ساعت ۱۱ تا ۷ عصر به مدت ۸ ساعت درتعمیرگاه اتومبیل علی آقای هامونی مشغول کار هستند.

حضور ۵ ماهه این دو دوست از آنجا مورد توجه قرار گرفت که به توصیه دوستانشان تصمیم گرفتند تا تجربه حضور خود در مکانیکی را در صفحات مجازی به اشتراک بگذارند.

نیلوفر و کیانا هردو با علاقه و اشتیاق کامل به این حرفه روی آورده‌اند و از تصمیم خود راضی هستند. آن‌ها از برخورد خوب همکاران و مشتریان می‌گویند و اینکه از ابتدا انتظار نداشتند با چنین برخورد‌های دوستانه‌ای مواجه شوند.

این دو امیدوار هستند که بتوانند پس از کسب مهارت‌های لازم این تجربه خود را در اختیار دیگر زنان علاقه‌مند به این حرفه قرار دهند.

فراتر از این کیانا امیدوار است در آینده‌ای نه چندان دور بتواند گاراژی متعلق به خود را افتتاح کند تا بتواند در آنجا از زنان و همکارانی که طی این مدت او و نیلوفر را حمایت کرده‌اند، برای کاردعوت کند.

علی هامونی صاحب تعمیرگاه اتومبیل نیز از کار این دو دختر جوان رضایت دارد، او می‌گوید بسیاری از مشتریان پس از تعمیر ماشین خود به کیانا و نیلوفر انعام می‌دهند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دختران مکانیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت

به گزارش ورزش سه، تیم رسانه‌ای پرسپولیس امروز با انتشار یک استوری در صفحه رسمی این باشگاه، چهل و نهمین سالروز تولد حمید مطهری مربی و بازیکن سابق پرسپولیس را تبریک گفت.

حمید مطهری در شرایطی خودش را برای ورود به 50 سالگی آماده می‌کند که به تازگی از کادرفنی تیم ملی ایران جدا شده و قرار است به عنوان مربی تراکتور مشغول به کار شود.

حمید مطهری در تیم پرسپولیس روزهای متفاوتی را تجربه کرد و چه در دوران بازیگری و چه در دوران مربیگری خاطرات خاصی از این تیم به یاد دارد. او در یک مقطع سرمربی امیدهای پرسپولیس بود و پس از آن با حضور یحیی گل محمدی به مدت دو فصل به عنوان دستیار او در این تیم مشغول فعالیت بود که رسیدن به نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا یکی از مهمترین دستآوردهای او با سرخپوشان به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • بولگاری و نازک ترین ساعت مچی مکانیکی جهان‌/ چرخ دنده ها را چطور داخل آن جای داده اند؟! (عکس)
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • سندروم مسئله با پدر در کمین دختران
  • فیزیکدانان، تعداد جهان‌های موازی را کشف کردند
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴