Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@12:31:09 GMT

ستاره قرمزها همه را نگران کرد+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۳۷۲۷

ستاره قرمزها همه را نگران کرد+ عکس

محمدعلی فرامرزی بازیکن تاثیرگذار شهرخودرو امروز برای مشخص شدن وضعیت زانوی خود تست MRI می‌دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در ادامه بازی‌های هفته دهم لیگ برتر دیروز میزبان پارس جنوبی بود که در پایان با گل حسین مهربان، شاگردان یحیی گل محمدی 3 امتیاز این بازی را به دست آوردند و با یک بازی کمتر نسبت به سپاهان اصفهان در رتبه دوم جدول قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان برگزاری این بازی، محمد علی فرامرزی مدافع چپ شهرخودرو با مصدومیت از ناحیه زانو رو به رو شد و با توجه به تمام شدن تعویض‌های شهرخودرو، شاگردان گل محمدی دقایقی را 10 نفره ادامه دادند.

فرامرزی امروز MRI می‌دهد تا مشخص شود که مصدومیت او از ناحیه رباط صلیبی است یا خیر. او از ابتدای لیگ نوزدهم به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب شهرخودرو بازی می‌کند و در صورتی که از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده باشد، ادامه لیگ نوزدهم را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: پیروزی شاگردان یحیی در شهرقدس گل‌محمدی: به دنبال شکست پیکان هستیم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی خودرو فوتبال گل محمدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌ها خود را برای دیدار حساس هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران آماده می‌کنند. شاگردان نکونام باید روز جمعه به مصاف تیم خوب شمس آذر قزوین بروند و برای حفظ صدرنشینی و ادامه مسیر موفقت‌آمیز، نیازمند کسب پیروزی در این بازی هستند.

بازیکنان استقلال در تمرین خود با لباس‌های متفاوت و جدیدی حضور پیدا کردند. کیت‌های تمرینی سبز رنگ و چریکی که بر تن شاگردان نکونام بود و آنها زیر نظر کادرفنی، کارهای تاکتیکی را مرور کردند تا برای بازی با حریف قزوینی آماده شوند.

آبی پوشان در بازی رفت برابر شمس آذر با تساوی دو بر دو متوقف شدند و روز جمعه در اندیشه کسب پیروزی هستند تا بتوانند به رکورد خوب خود یعنی غلبه بر تمام تیم‌های لیگ برتر ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • مدیر برنامه روبن آموریم در لیورپول خانه خرید
  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!