Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین واکنش پرسپولیس به محرومیت سرمربی این تیم!

طرفداری- حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی پرسپولیس در مورد محرومیت یک جلسه‌ای گابریل کالدرون از سوی کمیته انضباطی که به خاطر شکایت باشگاه استقلال از این مربی بوده است، اظهار داشت:

کالدرون در مصاحبه‌های خود که سند آن موجود است به هیچ عنوان به باشگاه استقلال اتهامی نزد و فقط تأکید داشت نتایج بازی‌ها باید در داخل زمین مشخص شود و نه بیرون زمین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در دفاعیه‌ای که باشگاه به کمیته انضباطی ارائه کرد تاکید داشت که اصلاً نام تیم استقلال را در مصاحبه خود نیاورده است، اما این کمیته به خاطر شکایت باشگاه استقلال از کالدرون تصمیم به محرومیت او گرفت، در حالی که اصلاً به دفاعیه ارائه شده توجهی نشد.

وی با تأکید بر اینکه پیش از این مربیانی بودند که به طور مستقیم به باشگاه پرسپولیس اتهام زده بودند، خاطر نشان کرد:

چرا وقتی آنهایی که گفتند قهرمانی پرسپولیس مهندسی شده است و با این نظر در واقع فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را هم زیر سوال بردند، کمیته انضباطی واکنشی از خود نشان نداد؟! بارها و بارها این اظهارنظر‌ها شد و پرسپولیس را متهم کردند، اما کمیته انضباطی سکوت کرد و آقای حسن‌زاده (رئیس پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال) تصمیم به محرومیت عضوی از باشگاه پرسپولیس گرفت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره خاطرنشان کرد:

محمدحسن انصاری‌فرد بعد از اعلام رأی با رئیس کمیته انضباطی تماس گرفت، اما او گفت که در جلسه است. مدیریت باشگاه از رئیس کمیته انضباطی خیلی شاکی است، از اینکه 10 جلسه محرومیت در این فصل علیه تیم پرسپولیس در نظر گرفته است و اعتراض دارد به اینکه چرا این کمیته تمام باشگاه‌ها را به یک چشم نگاه نمی‌کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانیال اسماعیلی فر بازیکن پرسپولیس بعد از گلزنی به نفت آبادان شادی زشتی از خود نشان داد که باعث شد کمیته انضباطی این بازیکن را فرابخواند.

جلسه انضباطی اسماعیلی فر فردا برگزار می شود اما پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد جریمه ای همچون حکم امید نورافکن بازیکن سپاهان در انتظار بازیکن پرسپولیس باشد.

امید نورافکن هم در فصل جاری درحالی که مصدوم بود و برای تماشای بازی تیمش در استادیوم حضور داشت خوشحالی ناپسندی انجام داد که با حکم کمیته انضباطی با یک جلسه مرحومیت و جریمه نقدی روبرو شد.

احتمالا اسماعیلی فر بازی جام حذفی سرخپوشان مقابل آلومینیوم را از دست بدهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • حسینی محروم شد
  • ستاره پرسپولیس دیدار با سپاهان را از دست داد
  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • کاپیتان استقلال محروم شد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر