Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات تهران گفت: هدف اصلی ما از این تجمع نشان دادن چهره واقعی حقوق بشر در غرب و هدف دوم ما مبارزه با سیستم سرمایه‌داری حاکم بر غرب و بخصوص حکومت فرانسه است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی مظفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات تهران در جمع دانشجویان تجمع کننده دانشگاه های تهران مقابل سفارت فرانسه گفت: هدف اصلی ما از این تجمع نشان دادن چهره واقعی حقوق بشر در غرب و هدف دوم ما مبارزه با سیستم سرمایه داری حاکم بر غرب و بخصوص حکومت فرانسه است که در این یک سال از شروع مقاومت جنبش جلیقه زرد‌ها در فرانسه شاهد بودیم ۱۱ نفر کشته شدند و چیزی حدود ۴۰ هزار نفر هم زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری افزود: در این تجمع دانشجویان انجمن مستقل از جنبش عدالتخواه، دانشجویان دانشگاه‌های امام صادق(ع)، مذاهب اسلامی، علوم قضایی و علوم و تحقیقات تهران محور این تجمع بودند و در این برنامه شرکت کردند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات تهران تصریح کرد: این تجمع با تلاوت آیاتی از قرآن مجید شروع شد و پس از پخش سرود ملی فرانسه، پیام این جنبش به جنبش جلیقه زرد‌های فرانسه به زبان فرانسوی خوانده شد. برنامه نمایش نمادین، شعار علیه سیستم سرمایه داری حاکم کاپیتالیسم ساکن و قرائت بیانیه از دیگر برنامه های تجمع بود.
وی گفت: بایکوت خبری وسیعی در غرب مشاهده می‌شود؛ اما سعی کردیم چند تا عکس از کشته شده‌ها و زخمی‌ها پیدا کنیم. یکی از پیام‌های ما از این برنامه همین بود که آرمان شهر خودتان را عوض کنید آرمان شهر خودتان اگر فرانسه است این حقوق بشر فرانسه است این وضعیت سرمایه داری در فرانسه است و سعی کنید به خودتان برگردید و از داشته‌های داخلی استفاده کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرانسه فرانسه تجمع آرمان شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند

مهران محسنی سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: این دانشجویان از اتباع کشورهای پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته‌ پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کردند.

سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود:هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
وی گفت: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی‌ از ایران به همراه خود ببرند.

این مسوول اضافه کرد: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می‌نمایند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.

این مسوول گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت ها و زیرساخت های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • تصویری جالب از تجمع بسیجی‌ها مقابل سفارت اردن در تهران
  • (تصاویر) تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد