Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:35:26 GMT

ظرفیت گردشگری سرعین منحصر به آبدرمانی نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۴۱۳۷

ظرفیت گردشگری سرعین منحصر به آبدرمانی نیست

 فرزاد قلندری روز شنبه در جلسه بررسی پروژه‌های شهرستان سرعین تصریح کرد: سرعین دارای ظرفیت‌های بالقوه دیگر از جمله طبیعت و کوهستان برای برنامه‌ریزی در راستای گردشگری می‌باشد که باید در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی مسوولان محلی و استانی انجام بگیرد.
وی افزود: ارتقای ظرفیت‌های بالقوه در این شهرستان باعث رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و بر افزایش میزان ماندگاری مسافر تاثیر بالایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قلندری بیان‌کرد: ترسیم افق توسعه سرعین و برنامه‌ریزی و عمل در راستای آن از جمله ضرورت‌های این شهرستان است.
سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل همچنین گفت: برای برنامه‌ریزی درازمدت جهت توسعه شهرستان سرعین باید از الگوهای موفق در شهرستان‌های مشابه استفاده شده و از ظرفیت‌های پنهان منطقه در راستای توسعه استفاده شود.

او افزود: مسئولان محلی از جمله شورای شهر و شهرداری منطقه نیز باید برنامه‌ریزی لازم برای درآمدزایی و استفاده بهینه از ظرفیت طبیعی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

قلندری گفت: با توجه به ظرفیت ویژه سرعین این شهرستان باید بتواند درآمدزایی بالایی داشته و از این درآمد برای توسعه و آبادانی بیشتر استفاده شود.
وی در جریان بازدید از پروژه‌های سرعین از جمله راهدارخانه و مسیر دسترسی به پیست اسکی بر تسریع در روند اجرای راه و روشنایی این مسیر تاکید و نسبت به مساعدت در اجرای این طرح‌ها قول مساعد داد.
قلندری همچنین در جریان بازدید از شهر اردی‌موسی خواستار احصای ظرفیت‌های این شهرستان و تدوین برنامه اجرایی برای توسعه شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل به همراه مدیران استانی مرتبط و مسئولان محلی، از پروژه‌های مهم سرعین از جمله پارک آناهیتا ، جاده دسترسی فاز دوم پیست اسکی ، تعریض جاده سرعین به آلوارس ، اقدامات عمرانی در روستای تاریخی گنزق ، شهر اردی‌موسی و راهدارخانه پیست اسکی بازدید کرد.

سرعین واقع در ۲۵ کیلومتری غرب اردبیل در دامنه کوه ۴۸۱۱ متری سبلان با داشتن ده‌ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم ، حمام‌های طبیعی، مناظر و چشم‌اندازهای زیبا ، آب و هوای دلپذیر ، باغ‌های مصفا ، هتل‌ها و مراکز تفریحی و اقامتی مجهز ، پیست اسکی آلوارس و سایر جاذبه‌ها به عنوان یک مجموعه سیاحتی نه تنها در استان اردبیل بلکه در ایران و حتی بعضی کشورهای جهان مطرح است.

برچسب‌ها گردشگری سرعین سرمایه گذاری داخلی آبگرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری سرعین سرمایه گذاری داخلی آبگرم گردشگری سرعین سرمایه گذاری داخلی آبگرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی