Web Analytics Made Easy - Statcounter

چلسی با فرانک لمپارد در لیگ برتر انگلیس، در یکی از بهترین فرم‌های خود قرار دارد.

طرفداری- دو تیم چلسی و کریستال پالاس از چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس برابر هم قرار گرفتند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ: شنبه ، 18 آبان 98 برابر با 9 نوامبر2019

تورنمنت: لیگ برتر انگلیس- هفته دوازدهم

ورزشگاه: استمفوردبریج

داور: مایک دین

گلزنان: تامی آبراهام (52) و کریستین پولیشیچ (79) برای چلسی

ترکیب دو تیم

چلسی: آریزابالاگا- جیمز- زوما- توموری- امرسون- کانته- کواچیچ- مانت- ویلیان- پولیشیچ- آبراهام

کریستال پالاس: گایتا- کیهیل- تامکینز- ون آنهولت- وارد- تاونسند- کویاته- میلیوویچ- مک آرتور- زاها- آیو

گزارش بازی

چلسی بازی را هجومی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پولیشیچ می‌توانست در ابتدا دروازه پالاس را باز کند که در این امر موفق نبود. ضربه آزاد امرسون با فاصله نسبتا زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت. ویلیان، زاها، امرسون و کواچیچ در نیمه نخست با کارت زرد مایک دین جریمه شدند. ویلیان در اواخر نیمه نخست فرصت باز کردن دروازه را داشت که قدر موقعیت را ندانست. نیمه نخست با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، صحنه‌ای مشکوک به هند در محوطه جریمه کریستال پالاس اتفاق افتاد که بازی پیگیری شد. چلسی توسط تامی آبراهام در دقیقه 52 به گل رسید. باز هم موقعیتی مشکوک به هند اتفاق افتاد که مایک دین اعتقادی به این مسئله نداشت. شوت پولیشیچ به خوبی توسط گایتا دفع شد. تامی آبراهام جای خود را به میچی باتشوایی داد. کریستین پولیشیچ در دقیقه 79 گل دوم چلسی را به ثمر رساند. کپا نیز در بازی خودی نشان داد و سیو خوبی از خود به جا گذاشت. گیلمور به جای مانت وارد زمین شد. مایک دین اعلام 4 دقیقه وقت اضافه کرد. سرانجام بازی با نتیجه 2-0 به سود چلسی خاتمه یافت.

شرح گل‌ها

تامی آبراهام، چلسی 1-0 کریستال پالاس: حرکت انفجاری متئو کواچیچ توپ را به ویلیان رساند او نیز با تیزهوشی، آبراهام را در موقعیتی تک به تک قرار داد تا گل نخست چلسی به ثمر برسد.

کریستین پولیشیچ، چلسی 2-0 کریستال پالاس: شوت باتشوایی در برگشت با ضربه سر کریستین پولیشیچ وارد دروازه کریستال پالاس شد تا چلسی اختلاف را به عدد 2 برساند.

خلاصه بازی

اضافه خواهد شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها

به گزارش ورزش سه، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2024، تیم‌های ملی ازبکستان و استرالیا از بخت‌های قهرمانی رقابت‌ها، نمایش شطرنج‌واری را در ورزشگاه بانکوک آرنا داشتند که در پایان شاگردان وناسیو لوپز با کامبک خود، نخستین جدال‌شان را با پیروزی پشت سر گذاشتند. این دیدار با برتری مطلق تیم ملی ازبکستان نسبت به تیم پنج رنکینگ آسیا، در مالکیت توپ و موقعیت‌های خطرناک به جریان افتاد و علی‌رغم اینکه مردان لوپز، تیم ملی استرلیا را در نیمه خودی مچاله کرده بودند، اما موفق نشدند از دفاع جانانه حریف عبور کنند.

ازبکستان، دریادلانه به سوی دروازه استرالیا هجوم آورد و از اعتماد بنفس بالایی برخوردار بودند، اما این کانگروها هستند که توسط گرانت لیچ دقیقه شش به گل رسیدند و شرایط بازی را به کلی تغییر دادند. در اواخر نیمه اول، گزند حملات ازبکستان بر روی دروازه استرلیا شدت گرفت که بادولاتا دروازه‌بان استرالیا نسبت به ضربات بازیکنان ازبک، موفق‌تر عمل کرد تا نیمه نخست با پیروزی کانگرو ها به پایان برسد.

نیمه مربیان به وناسیوی بزرگ تعلق داشت. ازبکستان بازی را هدفمند آغاز کرد و عثمانوف تنها به یک دقیقه زمان نیاز داشت تا اولین گل میزبان جام جهانی را به ثمر برساند. با ترکیدن حباب دفاعی استرالیا، ازبک‌ها باری دیگر توسط رحمتوف به گل دوم دست یافتند تا در کمتر ۱۰۰ ثانیه، نتیجه واگذار کرده را به سود خود برگردانند.

در دقیقه 36، تولکینوف با یک حرکت زیبا و با دریبل زدن بازیکن استرالیایی، یک گل دیگر را برای رحمتوف ساخت و این بازیکن، اولین بریس مسابقات را با به ثمر رساندن سومین گل ازبکستان، به نام خود ثبت نمود.

پس دریافت این گل، مایلز داونی سرمربی استرالیا تایم استراحت گرفت و یک دقیقه بعد با پاس معرکه‌ای که تایلرگارنر برای اسکات روگان ارسال کرد، روگان موفق شد اختلاف را به یک گل کاهش بدهد، اما نتوانست مانع از شکست استرالیایی‌ها شود تا این بازی با نتیجه سه بر دو به سود ازبک‌ها پایان یابد.

* تیم ملی فوتسال ازبکستان در جریان بازی، فارغ از هر نتیجه‌ای، توسط دروازه‌بانش به سیستم پاورپلی روی آورد و این تاکتیک، استرالیا را به شدت آزار داد.

*جردن گوئریرو، ستاره استرالیا به دلیل مصدومیت در همان دقیقه اول، مجبور به ترک زمین شد.

* در دیگر دیدار این گروه و از 17:30، تیم ملی عربستان به مصاف عراق می‌رود.

دیگر خبرها

  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها