Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@10:48:31 GMT

خلاصه بازی چلسی 2-0 کریستال پالاس (لیگ برتر انگلیس-2019/20)

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۴۲۹۲

‍‍‍‍‍‍

خلاصه بازی چلسی 2-0 کریستال پالاس (لیگ برتر انگلیس-2019/20).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه اروپایی اونای امری آماده شد؛ شکست سنگین وست‌هم در دربی لندن

تیم شایسته اونای امری 48 ساعت پس از صعود به نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا، به پیروزی مهمی در لیگ برتر دست یافت.

طرفداری | هفته سی و چهارم لیگ برتر با پیروزی 3-1 استون ویلا مقابل بورنموث و شکست سنگین 5-2 وست‌هم در دیدار با کریستال پالاس همراه شد.

پنالتی ابتدایی دومینیک سولانکه کافی بود تا آندونی ایرائولا به کسب امتیاز مقابل یک عضو دیگر تاپ سیکس فعلی امیدوار باشد اما مورگان راجرز با حرکت انفرادی زیبا در آخرین لحظات نیمه اول بازی را به تساوی کشاند. استون ویلا که با ترکیب اصلی وارد میدان شده بود، در نیمه دوم حملاتش را ادامه داد و با پاس اولی واتکینز، موسی دیابی مقابل دروازه گل دوم را به ثمر رساند. گل سوم باز هم روی حرکت واتکینز رقم خورد تا این بار لئون بیلی که هفته قبل مقابل آرسنال گلزنی کرده بود، با یک ضربه راحت برتری تیم اونای امری را قطعی کند. 

جدال دو سرمربی اسپانیایی با برتری اونای امری همراه شد. تیم او با دو بازی بیشتر فاصله 6 امتیازی با تاتنهام دارد. استون ویلا در صورت کسب 6 امتیاز دیگر، رکورد تاریخ باشگاهش را جابه‌جا می‌کند. کریستال پالاس 5-1 وست‌هم 

اولیور گلاسنر هم از روزهای سیاه دیوید مویس در لیگ برتر استفاده کرد تا شکست سنگینی را به وست‌هم تحمیل کند. پیروزی 5-2 عقاب‌ها به معنای دو شکست متوالی برای چکش‌ها در دربی شهر لندن است. آن‌ها هفته گذشته نیز مقابل فولام شکست خورده بودند. وست‌هم با این شکست به احتمال فراوان رتبه بهتر از هشتم به دست نخواهد آورد. کریستال پالاس نیز با 36 امتیاز اختلافش با منطقه سقوط را به 11 امتیاز افزایش داد. 

دیوید مویس در آخرین روزهای حضور در وست‌هم قرار گرفته است

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • سهمیه اروپایی اونای امری آماده شد؛ شکست سنگین وست‌هم در دربی لندن
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو
  • خلاصه‌بازی آرسنال و ولورهمپتون + فیلم
  • خلاصه بازی وولورهمپتون 0-2 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه‌بازی منچسترسیتی و چلسی + فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1-0 چلسی (نیمه نهایی جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • وولورهمپتون - چلسی؛ ترکیب رسمی