Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد رحمانی عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد مصدومان زلزله شهرستان های سراب و میانه به ۷۲۰ نفر رسید، گفت: از این تعداد ۲۷۰ نفر از میانه و بقیه از سراب هستند.

رحمانی ابراز داشت: دیروز بعداز پس لرزه ها تعدادی به خاطر ترس و اضطراب دچار مصدومیت و استرس شده بودند که سرپایی مداوا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیشتر این مصدومان مداوا شده اند، گفت: مشکل حادی وجود نداشته و هم اکنون ۳۲ نفر همچنان بستری هستند که ۲۰ نفر از آنها در بیمارستان میانه، ۱۰ نفر در بیمارستان سراب و دو نفر نیز در بیمارستان تبریز تحت مداوا قرار گرفته اند.

وقوع پس لرزه ها طی دیروز عصر و امروز صبح باعث ترس اهالی روستاها شده است و برای همین تعداد مراجعان به بیمارستان های مناطق زلزله زده افزایش محسوسی دارد.

گفتنی است زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر ساعت ۲.۱۷ دقیقه بامداد دیروز، حوالی شهر تَرک در شهرستان میانه را لرزاند و علاوه بر روستای ورنکش، روستاهای ورزقان، هلمسی، برزریق، اشتینار، قشلاق نیز دچار تخریب شده‌اند. این زمین لرزه باعث جان باختن ۵ نفر شد. شدت این زلزله به قدری بالا بود که در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و زنجان نیز احساس شد.

کد خبر 4767405

منبع: مهر

کلیدواژه: زلزله میانه سراب یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان زلزله ایلام شهرکرد گرگان پدافند غیرعامل تئاتر کودک و نوجوان بیرجند خطبه های نماز جمعه شیراز قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی مجن شاهرود

ابوطالب جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از وقوع زلزله به بزرگی ۳.۹ ریشتر در ساعت ۷:۴۰ صبح سه شنبه در شاهرود خبر داد و بیان کرد: محل وقوع زلزله مرز استان‌های گلستان و سمنان و گسل امیریه بوده است.

وی با بیان اینکه عمق زمین‌لرزه شش کیلومتری زمین از سوی سازمان ژئو فیزیک دانشگاه تهران اعلام شده است، افزود: هنوز هیچ خسارتی گزارش نشده است.

فرماندار شاهرود بیان کرد: کانون زلزله ۲۵ کیلومتری مجن در شمال شهرستان بوده است.

کد خبر 6079421

دیگر خبرها

  • زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی مجن شاهرود
  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • وقوع زلزله ۳/۷ ریشتری در سرپل ذهاب
  • آمار اولیه از تعداد مصدومان پس از حمله ایران
  • چرا زمین‌لرزه تایوان تلفات کمی داشت؟
  • راه‌اندازی پنج ایستگاه لرزه‌نگاری جدید در کرمانشاه
  • این هوادار تراکتور بعداز باخت پرگل تراکتور درگذشت