Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:17:41 GMT

دانشگاه آزاد یک‌هزار عضو هیات علمی جذب می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۴۷۱۶

دانشگاه آزاد یک‌هزار عضو هیات علمی جذب می‌کند

بیژن رنجبر در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت:  نظام برنامه‌ریزی آموزشی و پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مورد توجه است.
این مسئول ادامه داد: ایجاد تناسب بین آموزش و پژوهش، از سیاست‌های راهبردی سند دانشگاه آزاد اسلامی است.
رنجبر با بیان اینکه از دیگر راهبردهای دانشگاه آزاد، جذب هیات علمی است، تصریح کرد: در تحولات ساختاری که صورت گرفت جذب استادان که اداره کل بود به مرکز جذب تبدیل شد و در نوبت نخست یکهزار نفر از استادان جوان، جذب دانشگاه آزاد اسلامی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در ارتقای فناوری در کشور چند سند داریم و همواره این اسناد باید مورد توجه باشد و منشا تحولات ساختاری که در دانشگاه آزاد به وقوع پیوست اسناد بالادستی بود.
رنجبر یادآور شد: دانشگاه آزاد امروز در سطح گسترده‌تری شناخته شده است.

در این مراسم از خدمات حسین منصوریان در مدت ۱۵ ماه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران واحد ساری قدردانی و حسین کرمانیان به این سمت منصوب شد.

برچسب‌ها آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی مازندران آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد

خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه شورای دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: با سفر رئیس جمهور و تخصیص اعتبارات لازم پروژه های نیمه تمام این مرکز آموزش عالی به سرانجام برسد.

وی در ادامه با اشاره به قابلیت های اعضای هیات علمی این دانشگاه خواستار افزایش پایه های تشویقی شد و گفت: تلاش زیادی برای راه‌اندازی بورس صنعتی دانشجویان صورت گرفته که امیدواریم اعضای هیات علمی با نگاهی جامع‌تر موجب مصرف بهینه علم در کنار تولید علم شوند و این زنجیره را کامل کنند.

خطیبی به راه‌اندازی سامانه نان و قابلیت‌های آن در پایان نامه‌های دانشجویی اشاره کرد و خواستار ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت، جامعه و پارک علم و فناوری استان شد.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود هم در این جلسه گفت: این مرکز آموزش عالی علاوه بر قرارگیری در رتبه ششم دانشگاه‌های صنعتی کشور، به دلیل کسب رتبه های متعدد در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی از جایگاه ارزشمندی در استان و کشور برخوردار است.

مرتضی ایزدفرد به پروژه های ناتمام این دانشگاه اشاره کرد و خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر برای تکمیل و به سرانجام رساندن به موقع این پروژه ها شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان