Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:10:31 GMT

مشکل مسکن زوج‌های جوان زیرپوشش بهزیستی حل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۵۱۴۰

مشکل مسکن زوج‌های جوان زیرپوشش بهزیستی حل می‌شود

هوشنگ بازوند عصر شنبه در این مراسم که با حضور آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل بهزیستی استان در سرسرای انتظار کرمانشاه برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت رسول اکرم و روز اخلاق، مهرورزی و مهربانی و ولادت امام جعفر صادق (ع) گفت: از تلاش های مستمر و پیگیری مجدانه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل بهزیستی برای برگزاری سومین مراسم اهدای جهیزیه در کرمانشاه به عنوان امری مهم و ارزشمند تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند از انعقاد تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای رفع مشکل زوج های جوان زیرپوشش بهزیستی خبر داد و گفت: تأکید امام جمعه کرمانشاه نیز بر تحقق این مهم است و براین اساس اجرای این تفاهم را باجدیت پیگیری خواهیم کرد.

وی در ادامه به همدلی و انسجام مذاهب و اقوام در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: با عنایت ویژه و رهنمودهای امام جمعه کرمانشاه امروز شاهد هماهنگی و همدلی مردم عزیز به عنوان نشانه ای از وحدت ملی هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: جهیزیه این تعداد مددجو زیرپوشش بهزیستی با مشارکت استانداری کرمانشاه تهیه شده است.

 فاطمه رضوان اظهار داشت: ۸۰۰ زوج مددجو پشت نوبت هستند که با قول مساعد استاندار کرمانشاه، اقدام های لازم برای واگذاری جهیزیه صورت گرفته که طی مراسمی امروز به ۱۱۷ زوج جهیزیه اهدا شد و مابقی نیز طی آیین های دیگر واگذار خواهد شد.

وی همچنین به اهدای ۱۶۱ سری جهیزیه در شهریور ماه امسال به مددجویان بهزیستی در منطقه اورامانات با مشارکت قرارگاه منطقه ای نجف اشرف سپاه اشاره کرد.

وی افزود: در سال های گذشته تسهیلات بهزیستی برای جهیزیه مددجویان زیرپوشش تنها یک میلیون تومان بود که هم اکنون این مبلغ افزایش بسیار خوبی داشته که با مشارکت خیرین وسایل کامل زندگی در اختیار مددجویان قرار داده می شود.

۱۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در قالب ۶۳ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند که یک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز شبانه روزی بهزیستی قرار دارند.
نزدیک به پنج هزار نفر از مردم استان هم پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند.

برچسب‌ها هوشنگ بازوند کرمانشاه سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوشنگ بازوند کرمانشاه سازمان بهزیستی کشور هوشنگ بازوند کرمانشاه سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • انجام عمل تاوی در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع)
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود
  • مشکل ساز شدن حوضچه برای گوسفندان در حوالی آرمگاه ویس نازار + فیلم
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد