Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Red Dead Redemption 2 یکی از برترین عناوین فعلی دنیای بازی‌های رایانه‌ای است که در سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های PS4 و Xbox One وارد بازار شده و با استقبال بسیار خوب گیمرها مواجه شد. تاریخ عرضه آخرین شاهکار ساخته شده توسط راک استار برای پلتفرم کامپیوتر تا ماه گذشته مشخص نبود و حتی برخی از گیمرها بر این باور بودند که بازی مذکور برای پلتفرم کامپیوتر عرضه نخواهد شد و این بازی صرفا در انحصار کنسول‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ماه گذشته شرکت راک استار تاریخ عرضه این بازی برای کامپیوتر را اعلام کرد و بالاخره نسخه کامپیوتر این بازی چند روز پیش وارد بازار شد.

اما برخلاف انتظار این بازی دارای ایرادات بسیار زیادی است که گیمرها آن‌‌ها را به شرکت راک استار گزارش داده‌اند؛ برخی از این ایرادات شامل در دسترس نبودن اسلحه‌ سازهای بازی، وجود مشکل هنگام اجرای بازی، فریز شدن و خروج ناگهانی از بازی و همچنین برخی مشکلات که منجر به خروج ناگهانی از بازی خواهد شد می‌شود.

بسیاری از این ایرادات با بروزرسانی درایور کارت گرافیک یا غیرفعال کردن آنتی ویروس سیستم از بین خواهند رفت با این حال شرکت راک استار اعلام کرد که بروزرسانی جدید را برای بهبود عملکرد و رفع ایرادات بازی منتشر کرده است اما باز هم بسیاری از گیمرها به صفحه پشتیابی شرکت راک استار هجوم آورده و به این شرکت اعلام کرده‌اند که هنوز قادر به انجام بازی Red Dead Redemption نیستند و از راک استار تقاضای رفع ایرادات موجود در بازی را دارند.

بیشتر بخوانید: پشتیبانی از گرافیک 4K در نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2

شرکت راک استار فعلا درباره ایرادات موجود در بازی حرفی نزده است از طرفی هم این بازی قرار است ماه آینده وارد فروشگاه استیم شود که بی شک شرکت راک استار باید تمام ایرادات موجود در بازی  RDR 2 را برطرف کند. همچنین برخی از گیمرها که از لانچر خود شرکت راک استار استفاده می‌کنند نیز خبر از وجود ایراد در اجرای بازی با این لانچر دادند که اغحتمالا راک استار در روزهای آینده آن را برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام/

ایرادات بسیار زیاد در نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورج، گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG) می‌گوید این سرویس استریم را در سه مرحله راه‌اندازی می‌کند که اولین مرحله شامل راه‌اندازی شبکه تحویل محتوای این شرکت (CDN) است. یک CDN، سرویسی است که وب‌سایت‌ها برای کمک به بارگذاری سریع‌تر صفحات وب از آن استفاده می‌کنند. گروه رسانه ای ترامپ می‌گوید CDN آنها مستقل از فناوری بزرگ عمل خواهد کرد و به پلتفرم اجازه می‌دهد تا از قوانین شرکت دیگر تبعیت نکند.

گروه رسانه ای ترامپ قصد دارد پس از این راه اندازی سرویس پخش مستقیم، آن را به برنامه‌های موبایل و وب پلتفرم بیاورد. این شرکت سپس می‌گوید قبل از انتشار یک برنامه پخش جریانی برای تلویزیون‌ها، برنامه‌های پخش جریانی مستقل را برای تلفن‌ها و تبلت‌ها عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

رکوردشکنی هوش مصنوعی چینی

دوین نونز، مدیرعامل Truth Social می‌گوید این سرویس استریم یک «پلتفرم تضمین‌شده» برای اخبار و سرگرمی‌هایی ارائه می‌دهد که با تبعیض‌های دیگر کانال‌ها و خدمات ارائه محتوا مواجه می‌شوند.

تروپ سوشال ماه گذشته به صورت عمومی منتشر شد و ترامپ حدود ۷۹ میلیون سهام این شرکت را در اختیار داشت.

کد خبر 845300 برچسب‌ها تلویزیون بی بی سی تلویزیون - برنامه تلویزیونی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • نسخه قدرتمندتر ربات انسان‌نمای «اطلس» معرفی شد
  • اموزش فرمت کردن فلش مموری، رم و هارد لپ تاپ
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • غضنفرآبادی: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند
  • موارد عجیبی که گارانتی خودرو را باطل می‌ کنند
  • موارد عجیبی که گارانتی خودرو را باطل می‌ کنند؛ از روکش صندلی تا کف پوش!
  • نسخه عجیب پناهیان برای حل مساله حجاب؛ با ساخت دو سریال همه‌ چیز درست می‌شود!
  • iOS۱8 با ویژگی‌های هوش مصنوعی عرضه می‌شود
  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح