Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، جعفری، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ۲ هزار و ۴۴۹ واحد مسکونی سهمیه خراسان جنوبی در طرح اقدام ملی است که از این تعداد هزار و ۳۸۲ واحد در شهر بیرجند و مابقی در سایر شهر‌ها ساخته می‌شود.


او افزود: ثبت نام طرح ملی مسکن از عصر امروز در استان آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tem.mrud.ir شروط و نحوه نام نویسی را مطالعه و سپس ثبت نام کنند.


مدیرکل راه وشهرسازی خراسان جنوبی در خصوص اجرای این طرح به صورت واگذاری زمین به متقاضیان گفت: این طرح شامل زمین‌های خالی موجود در شهر‌ها می‌شود که به صورت مجتمعی و گروه‌های ساخت به متقاضیان واگذار خواهد شد تا افراد بتوانند برای ساخت اقدام کنند.


جعفری افزود: مرحله بعدی، پالایش و بررسی افراد واجد شرایط و بعد از آن هم واگذاری زمین خواهد بود که برای این موضوع باید آیین نامه اجرایی ابلاغ شود که بعد از ابلاغ، قیمت زمین‌ها مشخص خواهد شد.


طرح اقدام ملی اواخر سال گذشته به تأیید رئیس جمهور رسید و عملیات ساخت خانه‌ها امسال آغاز شده است.


این طرح یکی از مهمترین اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای رونق دادن به تولید مسکن در کشور است و بر مبنای آن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۰ در کشور ساخته شود.


انتهای پیام/ب


نام نویسی در طرح اقدام ملی مسکن از امروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار مسکن وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رضا بنازاده عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرده است گفت: این میزان تولید برق در مناطق مختلف کشور استفاده شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به ساخت ۲ واحد نیروگاه اتمی در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: با تکمیل این واحدها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر را اقدامی ارزشمند و راهبردی دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد ارمغان آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر