Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی امروزدر حاشیه بازدید از روستا‌های زلزله زده شهرستان میانه با بیان اینکه وظایف دستگاه‌ها در رسیدگی و ارایه خدمات به مناطق زلزله زده در حضور استاندار آذربایجان شرقی بر اساس تقسیم کار مشخص شده است، افزود: اگر اقدامات به صورت سلیقه‌ای انجام شود، نیروی انسانی، تجهیزات و منابع مالی به هدر می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا قدردانی از حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی در مناطق زلزله زده و ابراز همدردی با حادثه دیدگان، اظهار داشت: حضور مسئولان در کنار زلزله زدگان باعث دلگرمی آنان می‌شود.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود بروز این حادثه ناگوار، وضعیت چندان حاد نیست و تلفات جانی زیاد نبوده و مردم انتظار دارند روند اسکان اضطرای و بازسازی منازل حادثه دیده با سرعت بیشتری انجام شود.

شیویاری، ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه زمستان و احتمال بارش باران و برف باید بعد از آواربرداری منازل حادثه دیده، دستگاه‌ها براساس تقسیم کار وارد میدان شده و بازسازی منازل را آغاز و به قول‌های خود عمل کنند.

او با تاکید بر اینکه برای به سرانجام رسیدن قول‌ها و وظایف مشخص شده، دستگاه‌ها در مناطق زلزله زده پیگیری لازم را انجام خواهد داد، گفت: انتظارات مردم حادثه دیده زیاد نبوده و در صورت برآورده شدن آن‌ها رضایت خاطر مردم حادثه دیده جلب می‌شود.

انتهای پیام/

حضور مسئولان در کنار زلزله زدگان باعث دلگرمی آنان می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله مصدوم کمک رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه امدادرسانی در پنج شهرستان و منطقه این استان از ۸۳ سورت پرواز برای کمک‌رسانی به ۶ هزار و ۳۷۷ خانواده درگیر سیل در بلوچستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمحمدمهدی سجادی با اشاره به ادامه امدادرسانی در پنج شهرستان و منطقه این استان از 83 سورت پرواز برای کمک‌رسانی به 6 هزار و 377 خانواده درگیر سیل در بلوچستان خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به سیل و آبگرفتگی در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در حال حاضر بارگیری اقلام زیستی و حیاتی برای کمک‎‌رسانی به پنج شهرستان و منطقه، از جمله شهرستان‌های دشتیاری، نیک‎شهر، کنارک و زرآباد در حال انجام است. در این مدت 105 تیم عملیاتی، جهت ارزیابی و کمک‌رسانی به 159 روستای درگیر سیل و آب‎گرفتگی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه امدادگرانی از استان‌های فارس، یزد و کرمان در عملیات امدادرسانی این استان شرکت کردند، افزود: اقلام زیستی در بین 6 هزار و 377 خانواده درگیر از سیل و آب‏گرفتگی توزیع شده است.

وی با اشاره به ادامه امدادرسانی در مناطق درگیر سیلاب، ادامه داد: امدادرسانی در مناطق آسیب ‎دیده با خودروهای عملیاتی و قایق‎ ادامه دارد؛ در مناطق سخت‌گذر هم، 83 سورت پرواز برای امدادرسانی به افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت
  • آیت‌ الله علم‌الهدی: خدمت‌ رسانی مدیریت شهری قابل لمس باشد