Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس رسانه ملی در پیامی درگذشت مجید اوجی تهیه کننده با سابقه و خوش نام تلویزیون را به همسر و خانواده وی تسلیت گفت. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما درگذشت "مجید اوجی" تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی را تسلیت گفت؛  متن پیام دکتر علی عسکری بدین شرح است:

انالله وانا الیه راجعون

درگذشت هنرمند گرامی جناب آقای مجید اوجی را که از تهیه‌کنندگان با سابقه و خوش‌نام تلویزیون بود و برغم بیماری سال‌های آخر حیاتش، هیچگاه از تلاش برای خدمت به مردم بازنایستاد ودر نهایت بیست و هفت اثر تلویزیونی با ارزش از خود به جای گذاشت به خانواده محترم ایشان بویژه همسرهنرمندش سرکارخانم سام و جامعه هنری تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از درگاه خداوند تعالی برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

فردا ۹ صبح مراسم تشییع پیکر این تهیه‌کننده معروف تلویزیون از مقابل مسجد بلال به سمت قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران علی عسگری صداو سیما تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 انا لله و انا الیه راجعون 

 

چهره خدوم، مومن، متعهد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرحوم آقای دکتر پرویز داوودی پس از سال‌ها خدمت صادقانه به نظام مقدس اسلامی در عرصه‌های گوناگون، به زیارت حضرت باریتعالی نائل شد. 

 

درگذشت این انسان فرهیخته، صدیق و پرتلاش را به جامعه دانشگاهی کشور و بعموم همکاران، علاقمندان و دست پروردگان و مصیبت دیدگان و علی الخصوص به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه قادر متعال برای آن فقید سعید، غفران و آمرزش و برای بازماندگان شکیبایی و آرامش طلب می‌کنم.

 

محسن رضایی

 

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • مجید مجیدی: به تئاتر مدیون هستیم / تاسف از شرایط امروز سینما
  • یاد مجید مجیدی از حضور در تئاتر/ وضعیت الان سینما جای تاسف دارد
  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • «هیس، هیچی نیس!» روی آنتن تلویزیون می‌رود