Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور، با اشاره به زلزله اخیر رخ‌داده در کشور گفت: در حال حاضر ۳۴ نفر در مراکز درمانی برای دریافت خدمات بستری هستند که ۶۰ درصد از کل مصدومان زمین‌لرزه خانم هستند و ۲۷ درصد از مصدومان در محدوده سنی ۲۱ تا ۳۰ سال قرار دارند.

کولیوند با تاکید بر این که به تمام مراکز درمانی و بهداشتی برای پذیرش مصدومان آماده‌باش صددرصدی اعلام شده است، تصریح کرد: آماده‌باش برای اعزام تجهیزات و تیم‌های واکنش سریع حوزه سلامت به دانشگاه‌های زنجان، قزوین، گیلان، کردستان، ارومیه و اردبیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به کوهستانی بودن مناطق و انسداد مسیرهای زلزله‌زده به پایگاه‌های اورژانس هوایی تبریز، کرج، تهران و ارومیه جهت اعزام به منطقه در شرایط اضطراری آماده‌باش اعلام شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور یادآور شد: در حال حاضر روند خدمت‌رسانی به بیماران مطلوب است و شرایط حوزه بهداشت و درمان مناسب گزارش شده است.

کد خبر 462270 برچسب‌ها زلزله مجله زلزله حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زلزله مجله زلزله حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • بهاباد امروز لرزید
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» را لرزاند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری در خرم آباد
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» لرستان را لرزاند